Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,34 (17%)
Cena ar atlaidi*:
1,65
Pirkt
Identifikators:209135
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 14.04.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The three engine manufacturers developed more efficient and quieter turbofans to power the 777, and all three have been selected by 777 customers. Engine selection for the 777 is split at roughly one-third for each of the engine manufacturers. Pratt & Whitney offers the PW4000 series of engines, General Electric offers its GE90 series, and Rolls-Royce offers the Trent 800 series of engines.
All three engines offer excellent fuel efficiency, while allowing the 777 to be as quiet as a 767, even though the 777 engines provide 40 percent more power. Key factors in this performance are new, larger-diameter fans with wide-chord fan blade designs and bypass ratios ranging from six-to-one to as high as nine-to-one. This compares to the typical five-to-one ratio for the engines of previous twin-aisle jets.

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Boeing Value Chain Analysis”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/209135

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties