Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,63 (18%)
Cena ar atlaidi*:
2,86
Pirkt
Identifikators:632879
Vērtējums:
Publicēts: 11.02.2015.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Tiek praktizēta arī pieklājība un koleģialitāte komentējot un izvērtējot informāciju, pirms nodot to tālāk .Centieni sarežģītu, grūti uztveramu informāciju vienkāršot un veidot kopsavilkumus. Ir ierosināta aptauja kolēģu starpā: vai informācijas izplatīšana ir nevainojama, vai pietiekami pārskatāma ?
Vēl jaunums manas biznesa komunikācijas efektivitātes celšanā: censties būt par piemēru citiem! Grāmatvedības nodaļā, kur kolēģu starpā nevalda tās vispozitīvākās un draudzīgākās attiecības. Rīta sveicieni ir īgni, maz smieklu, kolēģi maz runā savā starpā un rezultāts- negatīva darba vide. Iespējamais risinājums: būt labam piemēram, izvērtējot kā pret kolēģi , par kuru visiem viss jau iepriekš skaidrs – „kaut kas būs nepareizi”, izturos es pati. Rīcība ar pozitīvu iznākumu- atklāta viedokļa paušana: „Man šķiet, mēs nepamatoti slikti izsakāmies par kolēģi, mums tas būtu jāizbeidz un kopīgi jāmeklē risinājums!”
Šādi saruna no problēmas cēloņa tiek novirzīta uz problēmas risinājumu.
Pārsteigums un jaunums man, cik pozitīvi iedarbojas humors stresa situācijās un izvairīšanās no ciniskām piezīmēm, bet galvenais, spēja būtu paškritiskam un spēt pašam pasmieties par sevi.
Mācos izteikt uzslavas un pateicības, piemeklējot pareizos vārdus katrai konkrētajai situācijai, meklētas un atrastas pozitīvās iezīmes kolēģu darbā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,63 €
Materiālu komplekts Nr. 1346809
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Biznesa komunikācija”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/632879

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties