Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,24 (12%)
Cena ar atlaidi*:
1,75
Pirkt
Identifikators:617023
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.12.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Spēcīgs arguments šim apgalvojumam ir tas, ka ikviens uzņēmējs, uzsākot biznesu, rūpīgi izvērtē tirgus situāciju, lai prognozētu sava uzņēmuma piedāvātu produktu vai pakalpojumu iespējamos patērētājus. Pētot tirgu, ir jānosaka, kādas ir patērētāju vēlmes, kā arī tas, cik viņi ir gatavi maksāt par piedāvāto produkciju. Patērētāja mērķis ir ar ierobežotiem līdzekļiem iegūt augstas kvalitātes patēriņa preces, savukārt, pārdevēja mērķis ir pārdot preci par augstāku cenu. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,58 €
Materiālu komplekts Nr. 1235006
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Bez tirgus nav biznesa”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/617023

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties