Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
3,49 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:671244
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.07.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

The Airline Consumer Protection Act of 2005 is to require air carriers to honor tickets for bankrupt air service. In General- Each air carrier that provides scheduled air transportation on a route shall provide, to the extent practicable, air transportation to passengers ticketed for air transportation on that route by any other air carrier that suspends, interrupts, or discontinues air passenger service on the route by reason of insolvency or bankruptcy of the other air carrier.
Passenger Obligation states an air carrier is not required to provide air transportation under subsection to a passenger unless that passenger makes alternative arrangements with the air carrier for such transportation within 60 days after the date on which that passenger's air transportation was suspended, interrupted, or discontinued (without regard to the originally scheduled travel date on the ticket).

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1295961
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties