Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,99
Ietaupījums:
0,68 (17%)
Cena ar atlaidi*:
3,31
Pirkt
Identifikators:261658
Vērtējums:
Publicēts: 16.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Nereti saviesīgās sarunās cilvēki mēdz deklarēt, ka viņi neskatās ne televīzijas seriālus, ne realitātes šovus, ne arī lasa, tā saucamo, dzelteno presi. Dažādas aptaujas un socioloģiskie pētījumi gan vēsta pretējo. Piemēram, Latvijā viens no visvairāk abonētajiem žurnāliem ir “Privātā Dzīve”, bet sestdienu un svētdienu ģimeņu pasākumi tiek ieplānoti tā, lai vakaros netraucēti varētu skatīties TV šovu “Pelnrušķīte” vai “Latvijas Zelta Talanti”. Savukārt, tādu televīzijas šovu kā ASV producēto “X Faktoru” (“X Factor”) skatās visā pasaulā, pat tādā valstī kā Ķīna, kur oficiāla pieeja šim raidījumam ir liegta. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,90 €
Materiālu komplekts Nr. 1320698
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Auditorijas tipi. Masu auditorijas un to pārmaiņas. Realitātes šovi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/261658

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties