Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
4,49
Ietaupījums:
0,58 (13%)
Cena ar atlaidi*:
3,91
Pirkt
Identifikators:211569
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.05.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Tā vietā lai apgalvotu, ka visi auditorijas dalībnieki tiek ietekmēti ar mediju ziņu palīdzību, ir nepieciešams saprast, ka:
Auditorijas ir daudzveidīgas un mainīgas;
Mediju tekstu nozīme ir interpretācijas jautājums;
Mediju iedarbības vai lietošanas sekas ir atkarīgas no sociālā konteksta.
Auditorijām būtu jāinterpretē to, ko tās redz, lai dekodētu ziņu kā nozīmīgu vai sakārtotu, neskatoties pat uz to, ka šī interpretācija varētu būt pilnīgi ikdienišķa. Skatīšanās pieredze ir sociāli un kulturāli izvietota, tā, ka skatītāju ikdienas bažas, pieredzes un zināšanas kļūst par skatīšanās interpretatīvā procesa resursu. Auditorijas atšķiras pēc to interpretācijām, radot vienādiem mediju tekstiem dažādus lasījumus.4
2011.gadā tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūra TNS Latvia ir papildinājusi esošo pētījumu klāstu ar jaunu pētījumu – TNS Latvia Digital . Šis ir Latvijā vēl nebijis tik liela apjoma interneta patēriņa paradumu pētījums, kura mērķis ir izzināt Latvijas iedzīvotāju paradumus digitālajā vidē, lai iegūtās zināšanas tālāk varētu pielietot efektīvas digitālās mārketinga stratēģijas izstrādē. 5

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,82 €
Materiālu komplekts Nr. 1322135
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Auditorijas pētījumu pieejas. Auditorijas pētījumi Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/211569

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties