Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:196554
Vērtējums:
Publicēts: 07.10.2019.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Līdz ar to lielākais sabiedrības vairums nemaz nav zinoši par to, kas vispār ir sabiedriskās attiecības. Tam iemesli var būt arī, piemēram, nepietiekams informācijas devums skolās, izpratnes veidošanu kavē arī nelielais literatūras daudzums latviešu valodā, kā arī svarīgi ir pieminēt to, ka vispirms Latvijā tika iepazīts mārketings un tikai pēc tam sabiedriskās attiecības. Galvenais ir saprast, ka atšķirība slēpjas abu mērķos. Mārketinga mērķis ir ieviest tirgū kādu produktu vai pakalpojumu, balstoties uz reklāmu, bet sabiedrisko attiecību uzdevums ir tēla veidošana. (Alberta Uzņēmuma grupa 2015)…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,58 €
Materiālu komplekts Nr. 1373953
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Argumentētā eseja "Sabiedriskās attiecības Latvijā"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/196554

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties