Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Answers to the 3M Business Case Published by Harvard Business School

     

    Eseja1 Ekonomika

1,99 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:880947
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.07.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Summary: Keeping the "pace" of innovation is a primary objective to 3M managers and the success of Computer Privacy Screen project, by itself, is irrelevant in the scope of maintaining such entrepreneurial flow. Assuming this project fits into the desired "pace" of innovation, Guehler should approve it; Wong should support it unconditionally.
Intrapreneurship at 3M: With a requirement that divisions derive 30% of sales from products introduced within the last four years, the "15% rule," and a heavy R&D budget (6-7% of sales) to back it up; 3M is serious about innovation. The organizational requirements for such corporate renewal are demanding and management plays a significant role in encouraging intrapreneurship.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −4,48 €
Materiālu komplekts Nr. 1271716
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties