Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,26 (13%)
Cena ar atlaidi*:
1,73
Pirkt
Identifikators:599985
Vērtējums:
Publicēts: 05.02.2010.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Most advertisers use humour or fantasy to attract our attention, but others try to shock us so that we remember their message.
Some adverts present us with a puzzle; they show an unusual image which at first doesn’t make sense.

For example: in the Nissan Micra advert.
This is a very small image, I could not find this ad in internet.

In this advert one man sleep and he have a half- shaved head, we want to know why the man has had his hair cut like that. In the end, we discover that a woman has shaved the man’s head because he borrowed her car!
Advertising has been updated with the slogan- The Micra. Ask before you borrow it.…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,73 €
Materiālu komplekts Nr. 1115992
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Advertising Game-shock Tactics”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/599985

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties