Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,22 (11%)
Cena ar atlaidi*:
1,77
Pirkt
Identifikators:329635
Vērtējums:
Publicēts: 30.06.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

These accolades have provided the consumer a basis of information that simply says that Saturn is a viable competitor to Toyota, Ford, Nissan and the like when seeking a moderately priced SUV. Furthermore, Saturn is not a fly-by-night endeavor and is here to stay. Saturn generally advertises this SUV in primetime and during sporting events. It is my belief that their advertising strategy is correct based upon their target audience.
Conclusion:In the not too distant past, General Motors had over fifty brand managers that were in charge of approving the ads, in an effort to comply with GM's "brand management" philosophy (Ellis 2002). This number has now been pared down to only seven advertising directors allowing less division of resources while maximizing the most bangs for the advertising buck (Ellis 2002). I am in agreement with the newly adopted philosophy that GM has enacted. My comments relative to improvement seem to have been addressed with the inception of the newly rolled-out programs and structures that maximize brand identity without losing the stability associated with General Motors as a whole. …

Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Advertising Concepts - General Motors Corp”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/329635

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties