Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,49
Ietaupījums:
0,30 (12%)
Cena ar atlaidi*:
2,19
Pirkt
Identifikators:354099
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.08.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Client:PCCW
Product:Netvigator (www.netvigator.com)
Background
Netvigator is an Internet Service Provider (ISP) by PCCW, it has a number of subscription-based services for users who pay an additional charge. Target subscribers for such 'premium' services are their broadband subscribers.
PCCW is developing strategic alliances with potential providers to supply more added value services to its users.
Current Situation
Revenues from the 'premium' services have not met forecasts. PCCW is uncertain of the reasons for this failure. And would like to understand if it is due to the services…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,00 €
Materiālu komplekts Nr. 1271980
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „A research plan for a strategic pitch on an ISP account (by an advertising agency).”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/354099

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties