Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
2,99
Ietaupījums:
0,33 (11%)
Cena ar atlaidi*:
2,66
Pirkt
Identifikators:941445
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2004.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

1.0 Executive Summary
This marketing plan that is being developed for TCL Computer Technology Co. Ltd is meant to distribute RUIXING series personal computers at 2004.
How to get competitive advantages? How to distribute a kind of new products and get the largest market share? How to establish brand awareness? This marketing plan will solve these problems that must be faced by modern marketers. TCL can get benefits from well handle these problems and RUIXING series personal computers should be distributed successfully.
In this marketing plan, we will analysis the situation first, and th…

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,32 €
Materiālu komplekts Nr. 1277070
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „A marketing plan about personal computer.”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/941445

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties