Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • A class Note Guide on the Relationship of a Few Important Music History Terms

     

    Eseja3 Mūzika

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
3,49
Ietaupījums:
0,59 (17%)
Cena ar atlaidi*:
2,90
Pirkt
Identifikators:177418
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 04.05.2003.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

Rhetoric reached its nadir as a scholarly discipline at the close of the 19th century: in 1872 Nietzsche's course on its history attracted only two students and in 1902 Benedetto Croce noted that 'rhetoric in the modern sense is above all a theory of elocution'. In such an environment the early 20th-century investigations of the musico-rhetorical tradition by Kretzschmar, Hugo Goldschmidt and Schering were important rediscoveries. The immediate cultural background supported the tendency (seen particularly in Schering) to regard the musical surface as saturated with rhetorical symbols, much as Wagner's operas were permeated with leitmotifs. In the mid-20th century H.-H. Unger compiled an extensive catalogue of musical figures, which he used to label the rhetorical devices presumed ubiquitous in Baroque compositions. The opening gesture of Schütz's Saul, Saul, was verfolgst du mich?, for example, was found to contain 15 such figures. In the late 20th century Krones extended this tradition to the analysis of works by Haydn, Mozart, Beethoven and even later composers. His account of the first three bars of Wagner's prelude to Tristan und Isolde proposes the use of exclamatio (the rising minor 6th), passus duriusculus (the rising and falling chromatic lines), catachresis (the 'Tristan chord') and suspiratio (the rest at the end of the phrase). Here figures no longer ornament the language, as in traditional rhetorical theory, but comprise the very stuff of the language itself.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −3,20 €
Materiālu komplekts Nr. 1269610
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „A class Note Guide on the Relationship of a Few Important Music History Terms”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/177418

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties