Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
1,99
Ietaupījums:
0,28 (14%)
Cena ar atlaidi*:
1,71
Pirkt
Identifikators:654121
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.10.2005.
Valoda: Angļu
Līmenis: Vidusskolas
Literatūras saraksts: Nav
Atsauces: Nav
Darba fragmentsAizvērt

General shopping category:
Most customers overestimate the amount of time they spent shopping.
Most customers did not look at the price of the item they purchased.
Most customers like to glance at the covers of the magazines.
Most customers who buy magazines do go into the book section and the people who buy books do not enter the magazine section.
Most customers are attracted to the items that are in the first row of the top shelf.
Product category:
"Woman's Interest" gets the most attention from Women. "Transportation" gets the most attention from Men. …

Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −2,58 €
Materiālu komplekts Nr. 1297755
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „A Case Analysis on Consumer behavior in Barns and Noble”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/654121

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties