Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,44 (16%)
Cena ar atlaidi*:
18,04
Pirkt
Identifikators:995127
Vērtējums:
Publicēts: 22.09.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 27 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    7
1.  Viesnīca kā komercuzņēmums, tās darbības specifika    9
1.1.  Tūrisma un tūrisma produkta būtība    9
1.2.  Ārējās vides nozīme viesnīcu komercdarbībā    12
1.2.1.  Latvijas ekonomiskā vide un tūrisma attīstības priekšrocības    12
1.2.2.  Sociālā un kultūras vide    14
1.2.3.  Politiskā un tiesiskā vide    16
1.2.3.1.  Tūrisma attīstības valsts politika    16
1.2.3.2.  Tūrisma attīstības finansējums no valsts budžeta    18
1.2.4.  Tehnoloģija    19
1.3.  Iekšējās vides nozīme viesnīcu komercdarbībā    20
1.3.1.  Viesnīcas atrašanas vieta    20
1.3.2.  Viesnīcu pakalpojumu raksturīgas iezīmes    21
1.3.3.  Viesnīcu numuru veidi un kategorijas    22
1.3.4.  Viesnīcas iekšējo telpu komfortu noteicošie faktori    24
2.  Viesnīcas „AVITAR” darbības vispārējs raksturojums    27
2.1.  Viesnīcas „AVITAR” izveides un attīstības vēsture    27
2.2.  Viesnīcas „AVITAR” piedāvāto pakalpojumu apraksts    28
2.3.  Viesnīcas „AVITAR” misijas noteikšana    29
2.4.  Viesnīcas „AVITAR” mērķi un vadības struktūra    31
2.5.  Viesnīcas „AVITAR” personāls    33
2.6.  Viesnīcas „AVITAR” attīstības priekšrocības    35
3.  Viesnīcas „AVITAR” mārketinga darbības izvērtējums    36
3.1.  Viesnīcas „AVITAR” uzņemšanas dienesta darbība. Darbs ar klientu    36
3.2.  Viesnīcas „AVITAR” mārketinga dienesta darbība    37
3.3.  Viesnīcas „AVITAR” cenu politika    38
3.4.  Viesnīcas „AVITAR” reklāmas veidi    39
3.5.  Viesnīcas „AVITAR” mārketinga budžets    41
3.6.  Viesnīcas „AVITAR” darbības SVID analīze    41
4.  Viesnīcas „AVITAR” finanšu darbības analīze    44
4.1.  Viesnīcas „AVITAR” peļņas lieluma analīze    44
4.2.  Viesnīcas „AVITAR” darbības plānojums 2007.-2011.gg.    47
4.3.  Viesnīcas „AVITAR” likviditātes rādītāju analīze    48
4.4.  Viesnīcas „AVITAR” rentabilitātes rādītāju analīze    50
5.  Viesnīcas „avitar” darbības pilveides iespējas    52
5.1  Viesnīcas „AVITAR” piedāvāto pakalpojumu paplašināšana    52
5.2.  Viesnīcas „AVITAR” dara ar klientu pilnveidošana    53
5.3.  Viesnīcas „AVITAR” personāla apmācība    54
  Secinājumi un priekšlikumi    55
  Izmantotā literatūra    57
1.pielikums  Viesnīcas „AVITAR” peļņas un zaudējumu aprēķins 2004.-2006.gg.    57
2.pielikums  Viesnīcas „AVITAR” bilances aktīvi par 2006.gadu.   
3.pielikums  Viesnīcas „AVITAR” bilances pasīvi par 2006.gadu.   
Darba fragmentsAizvērt

No neatkarības atgūšanas gada Latvijā ir notikušas kardinālas pārmaiņas tautsaimniecībā, tajā skaitā arī tūrisma nozarē. Pēc brīvvalsts pasludināšanas tika uzsākta valsts monopolsistēmas tūrismā likvidācija, valsts uzņēmumu privatizācija, jaunu uzņēmumu veidošana un nozares jaunas pārvaldes struktūras izveide. Latvijas tūrisms pakāpeniski iekļaujas pasaules tūrisma sistēmā. Būtiski ir mainījies Latviju apmeklējošo ceļotāju kontingents. Viens gan ir palicis nemainīgs – ceļotājiem vajag: naktsmītnes, uzturu, atpūtas, izklaides iespējas.
Par šo pakalpojumu sniegšanu gādā viesmīlības nozare. Tās darbība pilnībā orientēta uz klientu vajadzību un vēlmju apmierināšanu. Klienti ir svarīgi gan viesmīlības uzņēmumu vadītājiem, gan darbiniekiem. Mūsdienās konkurences apstākļos izdzīvos tie uzņēmumi, kas iegūs lojālus pastāvīgus klientus.
Diplomdarba tēmas aktualitāte izpaužas tādējādi, ka mūsdienu ekonomikas tirgus apstākļos, īpaši pēc iestāšanos Eiropas Savienībā, Latvijas viesmīlības uzņēmumi kļuva par stratēģiskajiem tūrisma objektiem, kuri jāattīsta un kuru skaits jāpalielina augošā pieprasījuma apstākļos. Pateicoties viesnīcu darbībai un to klientu vēlmju analīzei, ir iespējams sasniegt piedāvāto viesnīcās un citos viesmīlības uzņēmumos pakalpojumu kvalitātes paaugstināšanu un piesaistīt vairāk tūristu Latvijā.
Diplomdarba pētījuma objekts – reāli eksistējoša Rīgas viesnīca „AVITAR”, kas Latvijas viesmīlības uzņēmumu tirgū darbojas kopš 2001.gada. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Viesnīcas "X" darbības izvērtējums un pilnveides iespējas”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/995127

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties