Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:507822
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 18.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 60 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    4
1.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana kustību rotaļās    6
1.1.  Pedagoģijas un psiholoģijas zinātnieku atziņas par saskarsmes prasmju sekmēšanu    7
1.2.  Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu raksturojums    17
1.3.  Rotaļa un spēle- nozīmīgs faktors bērnu saskarsmes prasmju sekmēšanā    26
1.4.  Kustību rotaļas, to organizēšanas nosacījumi    33
2.  Bērnu saskarsmes prasmju izzināšana un sekmēšana kustību rotaļās    38
2.1.  Pētījuma metodoloģiskais raksturojums    38
2.2.  Bērnu saskarsmes prasmju raksturojums    39
2.3.  Bērnu pozitīvas saskarsmes sekmēšana kustību rotaļās, rezultātu analīze    43
  Izmantotā literatūra un informācijas avotu saraksts    55
  PIELIKUMS    58
  IZZIŅA PAR AIZSTĀVĒŠANU    66
Darba fragmentsAizvērt

Izglītības mērķis ir harmoniska personība tālākai izglītībai. Tas nozīmē, ka bērns ir spējīgs dzīvē adaptēties, dzīvot un pilnveidoties, bērns ir harmoniski attīstīts cilvēks.
Labvēlīga saskarsme starp bērniem, starp bērniem un skolotāju, labvēlīgas attiecības starp draugiem, labvēlīgas attiecības ģimenē – katrs vēlas to sagaidīt ikdienā. Pirmā vide, kur veidojas saskarsmes prasmes, ir ģimene, un tā ir arī visnoteicošākā. Tomēr lielāko dienas daļu bērni pavada bērnudārzā, līdz ar to saskarsmes prasmes bērnam pilnveidojas arī šeit. Bērni pirmsskolas izglītības iestādē ierodas dažādi, ar dažādām saskarsmes prasmēm, ar dažādu saskarsmes pieredzi. Ir bērni, kuri jau sākotnēji cenšas veidot labvēlīgas attiecības ar apkārtējiem. Taču ir arī bērni, kuriem tas neizdodas, arī tādi, kuri to it nemaz nevēlas veidot. Iemesli tam, kāda izveidosies bērna saskarsme, ir daudz. Tādēļ katram pedagogam ir jāapzinās, jāredz, kāda veidojas saskarsme starp bērniem, jāizzina problēmas un jāprot tās risināt. Skolotājam bērni nemanāmi jāvirza tā, lai bērnu saskarsme veidotos labvēlīga.
Diplomdarbā var iepazīties ar vecākā pirmsskolas bērnu raksturojumu, ar psihologu un pedagogu atziņām par saskarsmes prasmēm, tāpat psihologu un pedagogu atziņām par kustību rotaļām divās nodaļās.
Cilvēka sadarbības prasmes nav atdalāmas no cilvēka personības, tās cieši ir saistītas savā starpā. Bērns attīstās soli pa solim. …

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −37,67 €
Materiālu komplekts Nr. 1323706
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu saskarsmes prasmju sekmēšana kustību rotaļās”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/507822

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties