Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,56 (11%)
Cena ar atlaidi*:
12,64
Pirkt
Identifikators:572190
Vērtējums:
Publicēts: 11.01.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 6 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2014.g. - 2015.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads   
1.  Motivācijas sistēmas teorētiskie aspekti   
1.1.  Motivācija, tās loma uzņēmuma vadībā   
1.2.  Vajadzību teorijas   
1.3.  Motivēšanas teoriju salīdzinājums   
1.4.  Motivācijas veidi   
2.  Viesu nama 'Klintis' raksturojums   
2.1.  Vispārējais raksturojums   
2.2.  Viesu nama 'Klintis' organizatoriskā struktūra   
2.3.  Darbinieku motivācijas sistēmas raksturojums   
3.  Motivēšanas sistēmas analīze viesu namā 'Klintis'   
3.1.  Dzimuma, vecuma, izglītības un darba stāža struktūras analīze   
3.2.  Materiālās apmierinātības analīze   
3.3.  Morālās apmierinātības analīze   
3.4.  Darba vides apmierinātības analīze   
  Secinājumi un priekšlikumi   
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts   
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi:
1. Lai izvēlētos vispiemērotāko motivēšanas paņēmienu, vispirms jāizvērtē un jāizzina darbinieku individuālās vēlmes un vajadzības.
2. Ilgtermiņa motivāciju var stimulēt maksimāli rūpējoties par darbinieku stabilitātes sajūtu.
3. Motivācijai ir tendence mainīties – tas, kas darbinieku motivējis vislabāk pirmajā darba gadā, nebūs spēcīgs motivators arī turpmāk un ilgtermiņā.
4. Pastāv daudz un dažādas motivēšanas teorijas, kas tiek iedalītas trīs lielās grupās – satura, norišu un stimulējošās.
5. Visu satura motivēšanas teoriju mērķis ir palīdzēt izprast darbiniekus, viņu vēlmes un vajadzības, lai noteiktu visatbilstošāko motivēšanas paņēmienu, kas liktu darbiniekam strādāt uzņēmuma mērķu labā.
6. Motivēti darbinieki nes uzņēmumam peļņu un panākumus.
7. Katrai motivēšanas teorijai ir kāda pamatdoma un katrai no tām kādi trūkumi – neviena no tām nav un nevar būt universāla un ideāli piemērojama jebkurā situācijā, jo, analizējot darbinieku vēlmes un vajadzības, var rasties kļūdaini pieņēmumi un secinājumi, kā motivēt.
8. Ir divi motivācijas veidi – ārējā un iekšejā motivācija.
9. Ārējā motivācija palīdz sasniegt īstermiņa mērķus, iekšējā – ilgtermiņa.
10. Labvēlīga emocionālā vide kolektīvā ir viens no būtiskākajiem priekšnoteikumiem uzņemuma panākumu gūšanā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Uzņēmuma X motivēšanas sistēmas analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/572190

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties