Secinājumi
1. Stratēģija ir pasākumu kopums, kas iekļauj: uzņēmuma mērķu definēšanu, uzdevumu noteikšanu un uzņēmuma resursu efektīvu izmantošanu lai sasniegtu definētus mērķus;
2. Neeksistē gatavas stratēģijas, ko uzņēmums var izmantot savam uzņēmumam. Katra uzņēmuma stratēģija ir unikāla;
3. Stratēģijas ir jāveido pamatojoties uz uzņēmuma definētajiem mērķiem, ņemot vērā uzņēmuma specifiku, iekšējās un ārējās vides faktorus;
4. Pirms stratēģijas izstrādes nepieciešams veikt uzņēmuma detalizēto analīzi, noteicot tā priekšrocības un trūkumus, definējot esošas problēmas un nospraudot konkrētus, sasniedzamus mērķus;
5. Statistikas dati liecina, ka komersantu skaits, kuri piedāvā ar veselību saistītus pakalpojumus, paliek arvien vairāk, ko sekmē iedzīvotāju pieprasījums;
6. Neskatoties uz nozares komersantu kopējo neto apgrozījuma pieaugumu, veselības un sociālās aprūpes īpatsvars iekšzemes kopproduktā sarūk pēdējos divos gados;
7. Darbinieku atalgojuma līmenis veselības un sociālās aprūpes sektorā pieaug, kas varētu sekmēt jauno speciālistu piesaisti nozarei;
8. SIA “iVF Riga” ir medicīnas iestāde ar šauru specializāciju – neauglības diagnozes noteikšana un ārstēšana;
9. Laika periodā no 2014. līdz 2017. gadam SIA “iVF Riga” strādājis ar peļņu;
10. Uzņēmumam ir viens spēcīgs konkurents un viens jauns uzņēmums nozarē, kurš piedāvā izdevīgākas cenas;
11. Konkurences analīze liecina, ka uzņēmumam jāpilnveido mājaslapa, jo šobrīd tā ir pārpildīta ar informāciju;
12. Uzņēmumam jāpārskata cenu veidošanas politika, jo konkurentiem cenas ir zemākas, un jāattīsta e-pakalpojumi;
13. SVID analīze norāda uz to, ka uzņēmuma vājās puses ir darbinieku mainība, speciālistu nodarbinātība pie vairākiem darba devējiem, kā arī maksas pakalpojumi, kas citās privātklīnikās ir pieejami ar valsts finansējumu.
…