Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:669750
 
Vērtējums:
Publicēts: 30.03.2017.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2000. - 2010. g.
2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    7
1.  Komunikācija kā organizācijas attīstības instruments    11
1.1.  Ārējā komunikācija    11
1.1.1.  Ārējās komunikācijas instrumenti    12
1.1.2.  Ārējās komunikācijas stratēģijas    14
1.2.  Iekšējā komunikācija    16
1.2.1.  Iekšējās komunikācijas instrumenti    18
1.2.2.  Iekšējās komunikācijas stratēģijas    19
1.3.  Kopsavilkums    21
2.  Komunikācijas pilnveidošanas iespējas valsts pārvaldes organizācijā    24
3.  Tiesu administrācijas iekšējā un ārējā komunikācija    30
3.1.  Tiesu administrācija    30
3.2.  Iekšējās komunikācijas instrumenti    32
3.3.  Ārējās komunikācijas instrumenti    34
4.  Komunikācijas analīze Tiesu administrācijā    37
4.1.  Darbinieku anketēšana    37
4.1.1.  Darbinieku anketēšanas rezultāti    38
4.1.2.  Darbinieku anketēšanas rezultātu analīze    51
4.2.  Vadības intervija    53
4.2.1.  Vadības intervijas analīze    53
4.3.  Ekspertu intervija    54
4.3.1.  Ekspertu intervijas analīze    55
5.  Komunikācija kā Tiesu administrācijas attīstības instruments    57
  Secinājumi    59
  Priekšlikumi    60
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    61
  Pielikumi    63
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Tiesu administrācijas komunikācijai nav noteiktu mērķu un uzdevumu, tā netiek stratēģiski plānota un mērķtiecīgi vadīta.
2. Tiesu administrācijas darbinieki apzinās savu lomu iestādes kopainā, jo ir informēti par iestādes mērķiem, galvenajiem uzdevumiem un rīcības virzieniem.
3. Tiesu administrācijas struktūra ir hierarhiska sistēma, kas ietekmē gan iekšējo, gan ārējo komunikāciju.
4. Visaktīvākā komunikācija Tiesu administrācijā norisinās viena līmeņa darbabiedru starpā struktūrvienību ietvaros.
5. Tiesu administrācijas iekšējā komunikācijas sistēma nav vienota, jo struktūrvienību ietvaros komunikācija noris atšķirīgi.
6. Tiesu administrācijas komunikācija struktūrvienībās nav pilnvērtīga, jo netiek pilnīgi izmantoti iekšējās komunikācijas instrumenti, kā arī pastāv darba organizācijas problēmas un komunikatīvie traucējumi.
7. Tiesu administrācijas vadībai nav izpratnes par pilnvērtīgas un veiksmīgas iekšējās komunikācijas sistēmas nepieciešamību, tās vērtību un ieguldījumu iestādes kopējo mērķu sasniegšanā un ilgtspējīgā attīstībā.
8. Tiesu administrācijas ārējās komunikācijas mērķis ir informācijas sniegšana, kas galvenokārt tiek balstīta uz elektronisko saziņu.
9. Tiesu administrācijas komunikācija galvenokārt ir vienvirziena – tiek sniegta informācija, bet netiek saņemta atgriezeniskā saikne un noskaidrots, kas ir svarīgs un aktuāls mērķa grupām.
10. Tiesu administrācijas vadība nav informēta par esošās komunikācijas trūkumiem un tās pilnveidošanas nepieciešamību.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties