Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:725117
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.10.2008.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 14 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Saturs    3
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Аннотация    6
  Ievads    7
1.  Spēļu teorijas attīstības vēsture    10
2.  Lēmumu pieņemšana    12
3.  Spēļu formas    16
3.1.  Spēļu piemēri    16
3.2.  Spēles normālforma    17
3.2.  Neša līdzsvars    18
3.3.  Spēles ekstensīvā forma    22
4.  Spēļu iedalījums    26
4.1.  Iedalījums pēc spēlētāju skaita    26
4.2.  Iedalījums pēc stratēģiju skaita    27
4.3.  Sinhronas (simultaneous) un secīgas (sequential) spēles    27
4.4.  Spēles ar pilnīgu vai nepilnīgu informāciju    27
4.5.  Konstantas un mainīgas summas spēles    28
4.6.  Kooperatīvās un nekooperatīvās spēles    31
4.7.  Simetriskas spēles    31
5.  Spēļu piemēru apskats    33
5.1.  Cietuma dilemma    33
5.2.  Dzimumu cīņa    35
5.3.  Trīs cilvēku duelis    36
5.4.  Monētu spēle    37
6.1.  Monētu spēle    39
6.2.  Dzimumu cīņa    42
6.1.  Programma Neša līdzsvara atrašanai    47
  Secinājumi uz priekšlikumi    53
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    54
  Galvojums    56
  Pielikumi    57
  Monētu spēles programmas kods    57
  Dzimumu cīņas programmas kods    61
  Programma Neša līdzsvara atrašanai    69
  Pamācība interaktīvo materiālu startēšanai    81
Darba fragmentsAizvērt

Spēļu teorija ir konfliktu risināšana, izmantojot matemātiskās metodes. Tai ir pielietojums ekonomiskos, politiskos, ekoloģiskos un sociālos procesos, kā arī matemātikā un militārajā stratēģijā. Par tās nozīmību liecina divas piešķirtās Nobela prēmijas ekonomikā.
Darba mērķis ir izanalizēt spēļu teorijas pielietojumu lēmumu pieņemšanā, tās pielietojumu ekonomikā un izstrādāt interaktīvus piemērus, izmantojot programmēšanas valodas Java apletus.
Darbā apskatīta spēļu teorijas attīstības vēsture, lēmumu pieņemšana, spēļu formas (ekstensīvā un normālforma), iedalījums (iedalījums pēc spēlētāju un stratēģiju skaita, sinhronas un secīgas spēles, spēles ar pilnīgu un nepilnīgu informāciju, konstantas un mainīgas summas spēles, kooperatīvās un nekooperatīvās spēles, simetriskas spēles), un populāri spēļu piemēri (cietuma dilemma, dzimumu cīna, trīs cilvēku duelis un monētu spēle) un izveidoti trīs interaktīvi materiāli – programma Neša līdzsvara atrašanai, monētu spēle un dzimumu cīņa.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties