Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,99 (14%)
Cena ar atlaidi*:
12,21
Pirkt
Identifikators:990325
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.06.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 18 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Teorētiskās nostādnes par sociālo prasmju veidošanos socializācijas procesā    6
1.1.  Socializācijas jēdziena skaidrojums un tā nozīme    6
1.2 .  Sociālo prasmju skaidrojums un kritēriji    10
2.  Garīgās attīstības traucējumi, to pakāpes un līmeņi    14
2.1.  Garīgās attīstības traucējumu cēloņi    14
2.2.  Garīgās attīstības traucējumu pakāpes    18
3.  Bērnu sociālā attīstība un sociālās prasmes 3-5 gadu vecumā    27
3.1.  Veselu bērnu attīstība un sociālās prasmes 3-5gadu vecumā    27
  Nobeigums    27
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās liela uzmanība tiek pievērsta sociālo prasmju un iemanu veidošanā. Šis prasmes ir nepieciešams attīstīt un pilnveidot, jo tas palīdz bernam iekļauties sabiedrībā. Ikvienam ir ļoti nozīmīgi apgūt sociālās prasmes un iemaņas un jo to, ko bērns iemācīsies pirmskolas vecumā, tas nepazudīs arī vēlāk.
Sociālās prasmes un iemaņas iegūst socializācijas procesa. Šīs iemaņas un prasmes ir savstarpēji saistītas.
Socializācija ir process, kurā cilvēks apgūst sabiedrības kulturu, sociālās normas, sociālo pieredzi un zināšanas, tradīcijas,vērtības,uzvedības un izturēšanās prasmes, lai vieglāk iekļautos ( integrētos) , atrastu savu vietu un spētu pilnvērtīgi dzīvot noteiktā sabiedriskā vidē , vienlaikus attīstot arī savas individuālās dotības, garīgo būtību. Visintensīvāk šīs process notiek bērnībā un pusaudžu gados, tāpēc arī bērnam no mazotnes nepieciešams apgūt sociālās iemaņas un prasmes.( 11.,161.) .
Bērni socializējas, vērojot un atdarinot paraugus, līdzdarbojoties, mācoties. Būtiski socializāciju ietekmē emocionālie faktori, to ietekme uz bērnu. (13.,12.)
Socializācija ir viena no centrālajām kategorijām zinātņu struktūrā, kas pēta personību ,tās izglītošanas un attīstības procesā (14., 170.).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −14,73 €
Materiālu komplekts Nr. 1323552
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Sociālo prasmju pilnveidošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/990325

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties