Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:211899
 
Vērtējums:
Publicēts: 26.11.1999.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    7
1.nodaļa.  Skolas datorvide    10
1.1.  Datorvide skolā    10
1.1.1.  Skolas datorvides struktūra    12
1.1.2.  Skolas datorvides izveide    14
1.2.  Skolas datorcentrs    16
1.3.  Skolas Web servera pamatuzdevums un iespējas    21
1.3.1.  Pamatprasības Web serverim    24
2.nodaļa.  Web serveris    29
2.1.  Arhitektūra klients-serveris    29
2.2.  Internets    31
2.2.1.  Internet pamatservisi    35
2.3.  WWW    40
2.3.1.  WWW vēsture    42
2.3.2.  Kas ir Web pamatā?    45
2.4.  Web serveris    48
2.4.1.  Aparatūras konfigurācijas izvēle    49
2.4.2.  Operāciju sistēmas    51
2.4.3.  Web servera programmatūras salīdzinošie raksturlielumi    55
2.4.4.  MS IIS 3.0 iespējas un komponentes    60
3.nodaļa.  Skolas Web servera uzstādīšana uz Microsoft Internet Information Server bāzes    69
3.1.  Microsoft IIS 3.0. uzstādīšana un noregulēšana    69
3.2.  Web servera administrēšana no Microsoft IIS 3.0.    72
3.3.  Skolas Web servera informatīva piepildījuma un uzturēšanas struktūra    78
3.4.  Rēzeknes 6.vidusskolas Web serveris    81
3.5.  Web servera reģistrācija    84
  Nobeigums    86
  Literatūras un avotu saraksts    89
Darba fragmentsAizvērt

Ievads.

Šodien sakarā ar demokrātijas attīstību mūsu valstī pieaug informācijas daudzums, ko var iegūt ikviens. Tādēļ arvien lielāku nozīmi katram cilvēkam iegūst informācija, kas tiek analizēta un salīdzināta, un tehnoloģijas, kas to sekmīgi veic (datori, programmatūra utt.). To izmanto gandrīz katrā nozarē, tādēļ mums jārūpējas, lai bērns jau skolā to varētu pilnvērtīgi apgūt un lai nākotnē tas neradītu viņam problēmas darba tirgū. Tādēļ tik aktuāla ir skolu un visas izglītības sistēmas informatizācija.
(A.Priekulis, IZM valsts sekretārs, LatSTE’98, Ogrē)

1997.gada 13.jūnijā Latvijas Republikas Izglītības un zinātnes ministrija (LR IZM) un Latvijas Universitāte noslēdza līgumu “Par Latvijas izglītības informatizācijas sistēmas izveidi”. Izveides projekta mērķis ir veidot informācijas sabiedrību, izmantojot jaunākos informācijas tehnikas sasniegumus un kvalitatīvi uzlabot visu Latvijas izglītības sistēmu. Informatizācija skars izglītības sistēmas infrastruktūru un visas izglītības sistēmas funkcijas: izglītošanu, pārvaldi, informatīvo servisu. Informatizācijas gaitā izglītības sistēmā tiks ieviestas modernākas informatīvās tehnoloģijas: metodes, datori, datortīkli, programmatūra utt. Tās neaizstās cilvēku, bet sniegs tam kvalitatīvi jaunas iespējas. Informatizācijas procesā tiek ievērots princips “tehniku kopā ar pielietojumam apmācītu lietotāju”, tas ir, jābūt skaidrībai, kādā veidā tehnika tiks izmantota izglītības procesā. Izglītības informatizācija skars visu Latvijas teritoriju, visas izglītības pakāpes un visus izglītības sistēmas līmeņus: skolas, skolu valdes un LR IZM. Izglītības informatizācijas sistēmas izveides projekts tiks realizēts laika posmā no 1997.gada līdz 2000.gadam. 1997.gadu var raksturot kā pilotfāzi. 1998.gadā notika reģionālo centru informatizācija, bet tagad, 1999.gadā, notiek plaša skolu informatizācija. Informatizācijas tempus noteiks valsts investētā un piesaistītā finansējuma apjoms, kā arī pilsētas un rajona pašvaldību atbalsts.
Sakarā ar to aktuāls kļūst jautājums par skolas tehnoloģisko un informatīvo resursu izmantošanu, kā arī par iespējamajiem variantiem šos resursus integrēt skolās izglītošanas procesā. Atbildes uz šiem jautājumiem dos iespēju efektīvi un racionāli izmantot lielo datortehnoloģiju potenciālu. Bet viskardinālākā iespēja ir tā, ka skolās tiks izveidota kvalitatīvi cita, salīdzinot ar pastāvošo, informatīvi izglītojošā vide - skolas datorvide. Datorvides struktūras pamatā ir skolēnu izglītošanas stratēģiju daudzveidības princips, tas ir, vienlaicīgi, vienā tempā un izmantojot vienu vērtēšanas sistēmu mācību materiāla izmantošanas gaitā skolēniem, neizejot ārpus skolas izglītošanas spējām, parādās plaša iespēja izvēlēties ceļu papildināt zināšanas mācību priekšmetos un pašmācības ceļā. Pie tam tiek nodrošināta ne tikai individuāla skolēna darbs ar apmācošo programmu, kas nodrošina zināšanu apkopošanu un korekciju, jaunu programmrīku apguvi (īpaši multimediju sistēmas), skolas izdevumu salikšanu, bet arī attālu datu bāžu datu meklēšanu un izmantošanu, darbu pie telekomunikāciju projektiem.
Lai nodrošinātu datorvides darbspēju, būtu jāizveido skolas datorcentrs, kas nodarbotos ar administrēšanas un apkopes funkcijām. Viens no galvenajiem šī centra uzdevumiem ir skolas Web servera izveide un tā funkcionēšanas nodrošināšana, kas palīdzētu risināt daudzas pedagoģiskus un administratīvus uzdevumus.

Izpētes mērķi dotajā maģistratūras darbā :
1. izstrādāt skolas datorcentra modeli, kas nodrošinātu skolas datorvides funkcionēšanu,
2. apskatīt Web servera kā izglītojoši informatīva resursa izveidošanas un funkcionēšanas pamatus.

Izpētes priekšmets - skolas datorvides organizācijas pētīšana un skolas Web servera izveidošana, kas ir orientēts izglītojoši informatīvām funkcijām.

Izpētes objekts - Rēzeknes 6.vidusskolas datorvide.

Dotajā pētījumā kā hipotēze tiek izvirzīts piedāvājums:
• izmantot skolas datorcentru skolas datorvides organizatoriskām un administratīvām funkcijām,
• izmantot skolas Web serveri kā izglītojoši informatīvu resursu.

Izpētes uzdevumi:
1. Teorētiskie - izstrādāt skolas datorvides un skolas Web servera organizācijas koncepciju.
2. Praktiskie - organizēt skolas datorcentra darbu un izveidot skolas Web serveri.
3. Interpretācijas - interpretācijas rezultātu un rekomendāciju izstrāde praktiskai lietošanai.

Aktualitāte dotajai izpētei sekojoša, ka maģistra darba izstrādes gaitā sakopota informācija par skolu datorcentru struktūru, izstrādātas dažās rekomendācijas sekmīgai skolas informatizācijai.

Praktiskā nozīme - izmantojot pētījuma gaitā iegūtos datus, izveidots Rēzeknes 6.vidusskolas datorcentrs un Web serveris.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties