Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:145474
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 09.04.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 2011. - 2015. g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Konkurētspējas būtība un nozīme mūsdienu uzņēmumā    5
1.1.  Konkurētspējas veidi un līmeņi    10
1.2.  Konkurētspējas izpētes un veicināšanas metodes uzņēmumā    17
1.3.  Uzņēmuma stratēģiskā pozicionēšanās    25
2.  Uzņēmuma „Beldona” konkurētspējas analīze    27
2.1.  Vispārīgs uzņēmuma raksturojums    27
2.2.  Skaistumkopšanas salonu apskats Balvu pilsētā    30
2.3.  Konkurētspējas izpēte uzņēmumā „Beldona”    36
2.4.  Uzņēmuma „Beldona” finanšu analīze    41
3.  Uzņēmuma „Beldona” konkurētspējas uzlabošanas plāns    47
  Secinājumi    55
  Priekšlikumi    56
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    57
  Pielikumi    58
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1. Uzņēmuma darbības plānošanai jābalstās uz konkurētspēju novērtējumu, lai noteiktu, cik noturīga ir uzņēmuma vieta nozares konkurentu vidū, un kādi kritēriji liecina par konkurētspēju pārākumu vai atpalicību attiecībā pret galvenajiem konkurentiem.
2. Uzņēmums „Beldona” ir skaistumkopšanas pakalpojumu sniedzējs, kas ietver - frizieru, stilista, solārija, manikīra un pedikīra pakalpojumus. Tā darbības mērķis ir īstenot efektīvu pakalpojumu sniegšanu skaistumkopšanā, nodrošinot uzņēmuma konkurētspēju Balvu pilsētā.
3. Balvu pilsētā pavisam darbojas 9 frizētavas, kas ir uzņēmuma „Beldona” tiešie konkurenti. Uzņēmuma galvenie konkurenti ir salons „Krista” un „Frizētava - salons”, kur sniegto pakalpojumu daudzveidība un to cenas ir līdzvērtīgas salonam „Beldona”.
4. Veicot cenu aptauju starp Balvu pilsētas frizētavām, var secināt, ka salona „Beldona” sniegto friziera pakalpojumu cenas ir augstākas nekā tā konkurentiem, tas pamatojams ar to, ka šajā salonā darbiniekiem ir iegūta „meistaru” kvalifikācija, līdz ar to viņu prasmes ir augstākā līmenī.
5. Analizējot uzņēmuma „Beldona” saimnieciskās darbības finansu rādītājus, var secināt, ka uzņēmuma darbība ir efektīva, rentabla un nes uzņēmumam peļņu.
6. Aptaujātie respondenti uzņēmuma „Beldona” darbību ir novērtējuši augstā līmenī, tas nozīmē, ka salonā strādā profesionāli darbinieki, kā arī tiek piedāvāti kvalitatīvi pakalpojumi un produkti.
7. Uzņēmums „Beldona” savu konkurētspēju paaugstina ar vairākiem līdzekļiem: kvalitāti, klientu vajadzību un vēlmju respektēšanu, kvalificētiem speciālistiem, daudzveidīgu pakalpojumu klāsta piedāvājumu, klientu izplatītu reklāmu.
8. „Beldona” konkurētspējas uzlabošanas plāna mērķis ir piesaistīt jaunus un noturēt esošos klientus, tādējādi paaugstinot konkurētspēju Balvu pilsētā.

Priekšlikumi
1. Lai palielinātu klientu skaitu, uzņēmumam „Beldona” ir nepieciešams vairāk informēt sabiedrību par uzņēmuma piedāvātajiem pakalpojumiem un meistaru profesionalitāti, viens no veidiem ir izveidot uzņēmuma mājaslapu, jo mūsdienās internets ir viens no populārākajiem informācijas ieguves avotiem.
2. Lai uzņēmums „Beldona” varētu piedāvāt saviem klientiem daudzveidīgus, kvalitatīvus pakalpojumus, ir nepieciešams arī turpmāk celt darba kvalifikāciju darbiniekiem, nodrošinot apmācības, kursus, seminārus par jaunākajām modes tendencēm un skaistumkopšanas tehnoloģijām.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties