Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:143642
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 22.02.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 15 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Laika gaitā uzņēmējdarbības vide ir attīstījusies un pārveidojusies. Vienkāršotās “ražot – pārdot” vai “lēti nopirkt – divreiz dārgāk pārdot” shēmas vairs nedarbojas mūsdienu ekonomiskajos apstākļos, jo ir izaudzis un mainījies gan pats tirgus, gan tā dalībnieki – pircēji un pārdevēji. Tirgus ir piesātināts un konkurence pieaug ar katru mirkli, kas neļauj atslābt un apstāties attīstībā esošajiem tirgus dalībniekiem, bet liek domāt kā vēl varētu piesaistīt patērētāju un pārspēt konkurentu, kas vēl ir nepieciešams, lai prece vai pakalpojums būtu kvalitatīvāks, konkurētspējīgāks, ekonomiskāk saražojams un galu galā arī pelnošāks, jo jebkura attīstība uzņēmējdarbībā notiek virzoties uz peļņas maksimizāciju.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "X" saimnieciskās darbības analīze”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/143642

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties