Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,27 (16%)
Cena ar atlaidi*:
11,93
Pirkt
Identifikators:837225
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.03.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2012.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    6
1.  Mārketinga darbības teorētiskie aspekti    8
1.1.  Uzņēmuma tēls un tā veidojošie elementi    8
1.2.  Uzņēmuma pozicionēšana tirgū    11
2.  Mēbeļu ražošanas nozares analīze un attīstības tendences    15
3.  Uzņēmuma SIA „Troll” raksturojums    17
3.1.  Uzņēmuma apraksts    17
3.2.  Uzņēmuma svid analīze un stratēģija    18
3.3.  Mārketinga kompleksa elementu analīze    21
3.4.  Portera faktoru analīze    22
3.5.  SIA „Troll Sigulda” produkcijas pozicionēšana tirgū    27
3.6.  SIA „Troll” mārketinga darbības pilnveides iespējas    29
4.  SIA „Troll Sigulda” mārketinga darbības pilnveide    33
4.1.  Mārketinga pasākuma plāna izstrāde    33
4.2.  Mārketinga pasākumu plāns 2012. Gadam sia „troll sigulda” darbības attīstībai    35
4.3.  SIA „Troll Sigulda” krājumu vadības plāns    36
4.4.  Mārketinga plāna efektivitātes aprēķins    38
  Secinājumi un priekšlikumi    41
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    43
  Pielikumi    46
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Darba rezultātā autore ir nonākusi pie šādiem secinājumiem:
1. SIA „TROLL Sigulda” uzņēmums izmanto tiešo eksportu un strādā ar klientiem, kam pieder ne mazāk kā 50% valsts tirgus daļas dotajā segmentā;
2. Uzņēmums eksportē produkciju uz FOB un ex-works nosacījumiem, pie tam uzņēmumam ex-works nosacījumi ir pievilcīgāki, jo samazinās atbildības līmenis loģistikas ķēdē;
3. Uzņēmuma eksporta lielākais apjoms (54,6%) ir uz Lielbritāniju;
4. Šodienas situācijā, uzņēmuma izmantotais norēķināšanās veids ar klientiem ir faktorings, kas ir vislabākā izvēle, jo tas ir izdevīgi abām pusēm
5. Finanšu līdzekļu trūkums, valūtas kursa svārstības, kvalitātes sistēmas nepilnības ir galvenie eksporta riski, kas skar SIA „Troll” efektīvu darbību starptautiskajā tirgū;
6. Lai cīnītos ar konkurentiem, kas pastāv nozarē ir nepieciešama produkcijas diferencēšana un zīmola attīstība;
7. TROLL ir ļoti stingrs zīmols Baltijas valsts mērogā;
8. TROLL produkcija atbilstība standartiem palielina uzņēmuma eksportspēju un veicina eksportu;
9. Nozarē vairāk pastāv esošas produkcijas diferencēšana, nekā jauninājumi;
10. Ieiešanas barjeras nozarē ir augstas un jauno konkurentu potenciāls ieiet nozarē nav liels.
Autorei darba gaitā it radušies sekojoši priekšlikumi, kas uzlabotu uzņēmuma SIA „TROLL Sigulda” darbību un nostiprinātu tā pozīcijas Latvijas tirgū.

1. Autore piedāvā šādus attīstības plāna virzienus:
• Atvērt veikalu T/C Spice home, kur pārdos tikai prestižākās TROLL ražotās mēbeles
• Pilnveidot noliktavu darbību
• Ieviest jaunus pakalpojumus;
2. Uzņēmumam ir jāizstrādā plāns, kā organizēt produkcijas piegādi saviem klientiem līdz durvīm, uzņemoties transportēšanas riskus un papildus darbu ar muitu, jo tas var iedot uzņēmumam konkurētspējīgo priekšrocību;
3. Pārstrādāt esošos pārdošanas līgumus, ieviešot izmaiņas norēķinu kārtībā, norādot par norēķina valūtu – eiro. Tad uzņēmumam nebūs zaudējumi no kursa svārstībām;
4. Ir jāpiesaista ārzemju eksporta speciālistus, lai varētu uzlabot eksporta stratēģijas nepilnības un ražošanas speciālistus, lai uzlabotu produkcijas kvalitāti un iekārtu dzīvības cikla garumu;
5. Lai uzņēmumu darbība būtu drošāka ir jāizvairās no situācijas, kad viens klients aizņem 50% no apgrozījuma un jācenšas piesaistīt citus klientus;
6. Ātri reaģēt uz tirgus prasībām un apmierināt klientu vajadzības;
7. Organizēt kopuzņēmumus ar Krieviju, Brazīliju vai Ķīnu, lai uztaisītu koncernu ar lielo efektivitāti un zemām izmaksām;
8. Katru gadu ir jāseko līdzi izmaiņām standartos, ja tai nebūs jaunas sertifikācija, tad uzņēmuma reputācija var būt apraudzēta.
9. Izlikt slimnīcās un bērnu namos informējošos plakātus un žurnālus par uzņēmuma piedāvāto produkciju.
10. Izveidot maisiņus ar uzņēmuma logo, kas popularizēs un reklamēs uzņēmumu.
11. Izvietot reklāmu Eiropas hītu radio, radio SWH un radio Skonto.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Troll Sigulda" mārketinga darbības pilnveide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/837225

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties