Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,79 (13%)
Cena ar atlaidi*:
18,69
Pirkt
Identifikators:434108
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 23.01.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 19 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    2
  Annotation    3
  Atslēgas vārdi    3
  Saturs    4
  Ievads    5
1.  Personāla vieta un loma uzņēmumā    7
1.1.  Personāla vadīšanas procesa posmi uzņēmumā, darba mērķu noteikšana un darbības organizēšana    16
1.2.  Personāla plānošana, meklēšana, atlase, ievadīšana darbā un apmācība    21
2.  Personālvadības raksturojums un analīze uzņēmumā „Meri”    29
2.1.  SIA „Meri” darbības raksturojums    29
2.2.  SIA „Meri” personālvadība    31
2.3.  Personāla kustība un piesaiste    33
2.4.  Darba vides un darbinieku apmierinātības pētījuma analīze    39
3.  SIA „Meri” personālvadības pilnveides virzieni    48
  Secinājumi un priekšlikumi    52
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    55
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējdarbība ir uzņēmēja līdzekļu ieguldīšana un ilgstoša vai sistemātiska ekonomiska darbība, lai gūtu peļņu.
Lai uzņēmums varētu veiksmīgi darboties mūsdienu tirgū, tam nepieciešams sevi nodrošināt ne tikai ar materiāliem un finansu resursiem, bet arī ar kvalificētu un konkurētspējīgu personālu.
Labs darba kolektīvs ir būtisks pamats uzņēmuma sekmīgai darbībai. Šeit ietilpst dažādi aspekti: darba resursu plānošana, personāla atlase, rezerves amata kandidātu izveidošana, darbinieku apmācība un pārkvalificēšana, darba apmaksas sistēmas un darba novērtēšanas sistēmas izveide, darbinieku karjeras virzība (paaugstinājumi, pazeminājumi) u.t.t.
Uzņēmuma vadītāji savā darbā diezgan bieži saskaras ar samērā nopietnu problēmu – darbinieku mainību, kas ne tikai būtiski ietekmē darba procesu, bet arī negatīvi atsaucas uz visa uzņēmuma darbības efektivitāti.
Ir vērojama arī katastrofāls izglītības un kvalifikācijas trūkums tehnisko darbinieku vidū, kas bieži noved pie nekvalitatīva darba izpildes, kas savukārt rada finansiālus zaudējumus uzņēmumam.
Bieži darba vadītāji saskaras ar nelietderīgu laika izmantošanu objektos, kā arī darba produktivitāte ir samērā zema un neprognozējama. Šāda situācija apgrūtina uzņēmuma darbības plānošanu un laicīgu pasūtījumu izpildi.
Lielu ietekmi darbinieku mainībai dod kopējā situācija būvniecības nozarē. 2007. gadā būvniecības apjomi sasniedza 1609,7 milj. latu, kas ir par 12,8% lielāki nekā 2006. gadā. Būvniecības apjomi pēdējo piecu gadu laikā ir pieauguši gandrīz 3,5 reizes (no 524,7 milj. latu 2002. gadā līdz 1609,7 milj. latu 2007. gadā). 2007. gadā jaunās būvniecības apjomi salīdzināmajās cenās ir palielinājušies par 21,3%, jeb par 157,6 milj. latu, remonta un rekonstrukcijas darbu apjomi – attiecīgi par 3,6% jeb par 24,5 milj. latu.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −35,74 €
Materiālu komplekts Nr. 1141070
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Meri" personālvadības problēmu risinājumi”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/434108

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties