Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:743821
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.04.2014.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 48 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2012.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  ANOTĀCIJA    4
  ABSTRACT    5
  SAĪSINĀJUMU UN NOSACĪTO APZĪMĒJUMU SARAKSTS    6
  IEVADS    7
1.  PRODUKTU RAKSTUROJOŠI MĀRKETINGA PAMATELEMENTI    10
1.1.  Mārketinga kompleksa būtība un tā elementi    10
1.2.  Preces un sortiments    13
1.3.  Preces cena un tās stratēģija    18
1.4.  Produkta sadales sistēma    23
1.5.  Produkta virzīšana tirgū    27
1.6.  Mārketinga kompleksa - produkta veidošanās īpatnības vairumtirdzniecībā    31
2.  LATGALES REĢIONĀ TIRGUS SITUĀCIJAS RAKSTUROJUMS    37
2.1.  Inflācijas Latvijā tās ietekme uz patēriņa tirgu Latgalē    38
2.2.  Bezdarbs Latvijā un tās reģionos, tā ietekme uz patēriņa tirgu Latgalē    39
2.3.  Iedzīvotāju līmeņa novērtējums Latgales reģionā    40
2.4.  Latvijas iedzīvotāju iepirkšanās paradumi to ietekme uz patēriņa tirgus situāciju Latgalē    41
2.5.  Demogrāfiskā situācija Latvijā un tās ietekme uz patēriņa tirgus situāciju Latgalē    42
3.  SIA "BALTĀ BURA" VISPĀRĒJS RAKSTUROJUMS    47
3.1.  SIA "Baltā Bura" īss raksturojums    47
3.3.  SIA "Baltā Bura" preču sortiments    50
3.4.  Cena un tās veidošanās uzņēmumā SIA "Balta Bura"    53
3.5.  Produkta sadale uzņēmumā SIA "Baltā Bura"    55
3.6.  Produkta virzīšanas sistēma uzņēmumā SIA "Baltā Bura"    57
4.  APTAUJU REZULTĀTU APKOPOJUMS UN IZPĒTE    64
4.1.  Aptaujas metodoloģijas pamatojums    64
4.2.  SIA "Baltā Bura" klientu raksturojums Latgales reģionā    66
4.3.  SIA "Baltā Bura" sortimenta atbilstība reģiona vajadzībām    70
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    75
  KOPSAVILKUMS    81
  SUMMARY    84
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    87
  PIELIKUMS    91
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI
Izstrādājot diplomdarbu, autors secināja:
1. Tikai veiksmīgi izstrādāts produkts, kurš var apmierināt patērētāju vajadzības un vēlmes pēc kvalitatīvas produkcijas, ļaus firmai sasniegt savus mērķus preču vai pakalpojumu realizācijā.
2. Uzņēmuma Produkts ir galvenais un visbūtiskākais mārketinga elements, jo pircējs nepērk preci vai nepasūta pakalpojumu, bet gan iegādājas kādu derīgumu, labumu savu vajadzību apmierināšanai.
3. Sadale ir dažādu metožu kopums, ar kuru palīdzību tiek noteikta vieta, kur produkts tiek realizēt.
4. Realizācijas veicināšana ir mārketinga komunikāciju veids ar nolūku motivēt produktu pirkšanu un pārdošanu ar dažādiem mārketinga paņēmieniem.
5. Vairumtirdzniecība pilda daudzas funkcijas, lai preču apmaiņa starp ražotāju un mazumtirgotāju padarītu pēc iespējas vienkāršāku un efektīvāku.
6. Vairumtirdzniecībā preču sortiments ir saistīts ar mazumtirgotāju prasībām nodrošināt tiem pilna sortimenta produktu piegādi un uzturēt savās noliktavās pietiekamus produktu krājumus.
7. Cenas vairumtirdzniecībā ir atkarīgas no apgrozījuma izmaksām un nepieciešamās biznesa peļņas normas.
8. Realizācijas stimulēšanas metodēm vairumtirdzniecībā nav tik liela nozīme kā mazumtirdzniecībā, tomēr ieteicams izmantot dažādus paņēmienus personiskai apkalpošanai un sabiedriskām aktivitātēm.
9. Vairumtirgotāji pamatā izvieto savus uzņēmumus vietās, kur ir zemas nomas maksas un pēc iespējas zemāki nodokļi
10. IKP uz vienu iedzīvotāju ir viens no galvenajiem rādītājiem, kas raksturo Latgales reģiona izteikto atpalicību no pārējās Latvijas daļas, kas nelielajā Latvijas teritorijā veicina aktīvāku migrāciju.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „SIA "Baltā bura" produkta piemērotība tirgus situācijai Latgales reģionā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/743821

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties