Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,70 (12%)
Cena ar atlaidi*:
12,50
Pirkt
Identifikators:531805
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 19.06.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 34 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Ievads    5
1.  Reklāmas jēdziens, būtība un pielietojums tūrisma aģentūras darbībā    7
2.  Tūrisma aģentūras „Sunny Tour” vispārīgs raksturojums    14
3.  Reklāmas politikas posmi, to izpēte tūrisma aģentūrā „Sunny Tour”    18
3.1.  Reklāmas mērķi un uzdevumi    22
3.2.  Reklāmas budžeta plānošana un aprēķināšana    28
3.3.  Reklāmas mērķauditorijas noteikšana    33
3.4.  Reklāmas veidi    38
3.5.  Reklāmas izplatīšanas līdzekļu salīdzinošs raksturojums    40
3.6.  Reklāmas teksta veidošana un noformēšana    56
3.7.  Reklāmas efektivitātes novērtēšana    66
4.  Reklāmas pielietojuma salīdzinošā analīze ar citām tūrisma aģentūrām Ogres novadā    72
6.  Pasākumi reklāmas politikas pilnveidošanai tūrisma aģentūrā „Sunny Tour”    91
  Secinājumi un priekšlikumi    96
  Kopsavilkums    100
  Summary    104
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    108
Darba fragmentsAizvērt

Informācija par iecerēto ceļojumu ir pirmais ar ko saskaras ikviens ceļot gribētājs un reklāma ir viens no efektīvākajiem paņēmieniem, kā tūrisma aģentūras spēj mērķtiecīgi iepazīstināt klientus ar vispārīgu informāciju par tās piedāvātājiem pakalpojumiem, jaunākajiem tūrisma virzieniem un galveno piedāvājumu īpašību izcelšana. Lai cilvēks dotos ceļojumā, viņam ir jāzina uz kurieni doties un reklāma šajā situācijā kalpo kā informācijas ceļvedis.
Ikdienā, izejot uz ielām, atšķirot laikrakstu, ieslēdzot televizoru, mēs neizbēgami sastopamies ar vēstījumiem par arvien komfortablākiem un skaistākiem ceļojumiem, ar ko lepojas tūrisma industrija. Mēs dzīvojam laikā, kad reklāmai ir milzīga nozīme un ietekme. Tikpat aktuālu var minēt jaunlaiku filozofa R. Dekarta lozungu „Domāju, tātad eksistēju”, kuru mūsdienās ir nomainījis cits - „Patērēju, tātad eksistēju”. Cilvēki dzīvo reklāmas iespaidā un kaut reizi mūžā ir iegādājušies tūrisma produktu, ko reklāmā redzējuši vai dzirdējušo par labu esam.
Kā liecina pasaules prakse, tūrisma industrija ir viena no lielākajām reklāmdevējām. Ārvalstu tūristu uzņēmumu pieredze rāda, ka 5 - 6% no ienākumiem, uzņēmumi izdod ceļojumu reklāmām.1 Kā pamatojumu tam min, ka reklāma ir pats iedarbīgākais instruments kā tūrisma uzņēmums spēj efektīvi pievērst uzmanību tā piedāvātajiem pakalpojumiem, ar psiholoģiskiem paņēmieniem modificēt to uzvedību, veidot pozitīvu uzņēmuma imidžu un īstenot uzņēmuma mērķus. Jo efektīvāka būs reklāma, jo lielāku tirgus daļu uzņēmums spēs iekarot. Tāpēc nemaz nav brīnums, ka tūrisma uzņēmumi iztērē tik daudz naudas reklāmai. Rezultātā uzņēmuma ieguldījumi reklāmā atmaksājas un tiek iegūta lielāka peļņa pēc tūrisma produkta reklamēšanas.
Pareiza informācija mūsdienās ir gandrīz tikpat svarīga kā nauda, tomēr reizēm gadās, ka reklāmas sniedz nepatiesu informāciju. Visbiežāk tas atsaucas uz nepareizi izstrādātu sniegto pakalpojumu cenu politiku, bet tādā gadījumā klientu izdodas apmānīt tikai vienu reizi un attiecībā uz uzņēmumu tiek zaudēta tik svarīga īpašība, kā uzticība no klientu puses.
Pašreizējā situācija iekšzemes un ārvalstu potenciālo tūristu informēšanā par tūrisma iespējām ir nepietiekama. Šeit vislielākā mērā var palīdzēt reklāmas līdzekļu kombinēšana un to pilnveidošana atbilstoši klienta interesēm, vajadzībām.
Pirmais solis pretī panākumiem ir paredzēt nākotnes vēlmes un vajadzības, stratēģiski plānot, kā šis vajadzības apmierināt. Lai sasniegtu uzstādītos mērķus un plānveidīgi attīstītos, uzņēmumam ir nepieciešams izstrādāt noteiktu reklāmas politiku, kas būtu vispiemērotākā.
Nelielām tūrisma aģentūrām izstrādātā reklāmas politika ir īpaši svarīga, jo līdzekļu nav daudz, tāpēc tie jāizmanto pēc iespējas racionālāk. Saistoša, iedarbīga un efektīva komunikācija ar klientu ir rūpīgas reklāmas politikas plānošanas rezultāts.
Veiksmīgas reklāmas idejas, prātā paliekošas akcijas nerodas uzreiz, - tās veido, balstoties uz daudzu un dažādu pieprasījuma ietekmējošu faktoru izpēti, tirgus daļas noteikšanu, budžeta saplānošanu, kā arī reklāmas pasākumu vadīšanu. Pēc iegūtajiem datiem arī tiek nolemts, kāda reklāma būs atbilstošāka noteiktam tūrisma pakalpojumam.
Diplomdarba mērķis:
Izpētīt kā tiek plānota reklāmas politika tūrisma aģentūrā „Sunny Tour” un izanalizēt reklāmas pasākumu pilnveidošanas iespējas.
Diplomdarba pētījuma priekšmets:
Reklāmas budžeta noteikšanas metodes, reklāmas mērķi un mērķauditorija, reklāmas veidi, reklāmas izplatīšanas līdzekļi, reklāmas teksts un tā noformēšanas veidi un reklāmas efektivitātes novērtēšanas metodes.
Pētījuma objekts:
Reklāmas politika.
Pētījuma hipotēze:
Rūpīgi izstrādāta reklāmas politika veicina uzņēmuma un tā sniegto pakalpojumu atpazīstamību sabiedrībā, tādējādi palielinot kopējo uzņēmuma apgrozījumu.
Pētījuma uzdevumi:
1.Raksturot reklāmas politikas būtību un pielietojumu tūrisma aģentūras darbībā.
2.Izpētīt reklāmas pasākumu plānošanu.
3.Raksturot reklāmas politiku veidojošos elementus.
4.Izanalizēt reklāmas politikas pielietojumu tūrisma aģentūrā „Sunny Tour”.
5.Veikt aptauju un, pamatojoties uz apkopoto informāciju, izteikt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus reklāmas pilnveidošanai.
6.Izdarīt secinājumus un izvirzīt priekšlikumus.
Pētījuma metodes:
1.Monogrāfiskā jeb aprakstošā metode.
2.Statistiskās analīzes metode.
3.SIA „Sunny Tour” reklāmas pasākumu efektivitātes novērtējošā aptaujas analīze.
Pētījuma bāze:
Tūrisma aģentūra „Sunny Tour”.
Pētījuma laika periods:
2007. – 2009. gads…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Reklāmas politikas pielietojuma izpēte tūrisma aģentūrā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/531805

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties