Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,27 (16%)
Cena ar atlaidi*:
11,93
Pirkt
Identifikators:633350
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 01.09.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  DARBĀ IZMANTOTIE SAĪSINĀJUMI    7
  IEVADS    8
1.  UZŅĒMUMA TIRGUS VĒRTĪBAS NOVĒRTĒŠANAI UN IZMAIŅAI IZMANTOJAMO PIEEJU IZPĒTE    9
1.1.  Uzņēmuma finanšu analīze    9
1.2.  Galvenās pieejas biznesa vērtēšanai    13
1.2.1.  Ienākumu pieeja uzņēmuma vērtēšanai    13
1.2.2.  Salīdzinošā pieeja uzņēmumam novērtēšanai    14
1.2.3.  Izdevumu pieeja pie uzņēmuma novērtēšanas    16
1.3.  Uzņēmuma tirgus vērtības kopējais novērtējums    17
1.4.  Biznesa procesu pārstrukturēšanas koncepcija    19
2.  IZPĒTES OBJEKTA AS „OLAINFARM” APRAKSTS    22
2.1.  Uzņēmuma misija    22
2.2.  Farmaceitiskā uzņēmuma „Olainfarm” darbības joma    22
2.3.  Farmaceitiskā uzņēmuma „Olainfarm” konkurenti    24
2.4.  Uzņēmuma „Olainfarm” finanšu stāvokļa analīze    26
2.5.  Farmaceitiskā uzņēmuma „Olainfarm” SVID analīze    28
2.6.  Uzņēmuma esošā organizatoriskā-štatu struktūra    29
2.7.  Uzņēmuma galveno biznesa procesu apraksts    31
3.  „OLAINFARM” TIRGUS VĒRTĪBAS NOVĒRTĒŠANA    35
3.1.  Priekšlikumi par to, KO un KĀ mainīt AS „Olainfarm”    35
3.2.  Priekšlikumi par jaunu organizatorisko-štatu struktūru    36
3.3.  AS „Olainfarm” tirgus vērtība pirms un pēc biznesa procesu pārstrukturēšanas veikšanas    38
  NOBEIGUMS    38
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN CITI INFORMĀCIJAS AVOTI    38
  PIELIKUMI    38
Darba fragmentsAizvērt

NOBEIGUMS
Farmaceitiskais uzņēmuma „Olainfarm” ir viens no lielākajiem uzņēmumiem Baltijas valstīs zāļu preparātu, aktīvo ķīmisko līdzekļu un citu ķīmisku vielu ražošanas jomā. Uzņēmums strādā galvenokārt uz eksportu, par ko liecina tas, ka eksporta daļa veido 87% no kopējā apgrozījuma.
Pozitīvie uzņēmuma finanšu rādītāji par 2008. – 2009. gadu liecina par uzņēmuma finansiālo stabilitāti.
Izanalizējot uzņēmuma biznesa procesus, izdevās noskaidrot, ka realizācijas nodaļa ir galvenais biznesa process, kas nes peļņu.
Biznesa procesu pārstrukturēšana laikā uz ražošanas nodaļas, zāļu reģistrācijas departamenta un ražošanas attīstības departamenta bāzes tika izveidotas divas principiāli jaunas struktūras – ķīmijas attīstības un ražošanas departaments un zāļu attīstības un ražošanas departaments.
Sadalīšanas rezultātā jaunu zāļu formu un farmaceitiskās sintēzes pusfabrikātu izstrādes process paātrināsies, tāpat arī paātrināsies zāļu un aktīvo farmaceitisko vielu reģistrācijas un pārreģistrācijas process, kas uzņēmumam nesīs papildu peļņu.
Uzņēmumā tika izveidota jauna apakšnodaļa – iekšējā audita dienests. Jaunā apakšnodaļa ir uzņēmuma padomes pakļautībā, kas garantē auditoru neatkarību no uzņēmuma izpildu vadības. Jaunās struktūras darbības pamatfunkcija ir pārvaldes sistēmas efektivitātes novērtēšana.
Biznesa procesu pārstrukturēšanas gaitā tika izmainīts apgādes nodaļas darba princips, kura pienākumos ietilpst uzņēmuma apgādes ar pieprasītās kvalitātes materiālajiem resursiem organizēšana un kontrole, kā arī izejvielu ārpusplāna iepirkšana. Rezultātā datu bāze kļuva pieejama piegādātājiem, kas ļāva izslēgt oficiālo izejvielu piegādes pasūtījumu izsūtīšanas fāzi, jo tagad piegādātāji var paši atvest nepieciešamos komponentus ieplānotajos termiņos, jo tiem jau būs zināmas ražošanas vajadzības un farmaceitiskās rūpnīcas darba grafiks. Pārstrukturēšanas rezultātā izdevās atbrīvoties no darbietilpīgās sarakstes ar piegādātājiem un samazināt darbinieku skaitu apgādes nodaļā.
Sekmīgas biznesa procesu pārstrukturēšanas īstenošanas rezultātā izdevās palielināt uzņēmuma tirgus vērtību.
Līdz biznesa procesu pārstrukturēšanas veikšanai uzņēmuma tirgus vērtība bija 33 051 971 lati. Sekmīgas biznesa procesu pārstrukturēšanas rezultātā par 11% izdevās palielināt uzņēmuma „Olainfarm” tirgus vērtību, un tā bija 37 095 142 lati.
Priekšlikumi:
• investēt zinātniskajās izstrādnēs jaunu zāļu preparātu sfērā;
• ieviest jaunas informācijas tehnoloģijas, kas ļauj ātri un kvalitatīvi apkalpot klientus;
• veikt darbinieku apmācību, kas pilnveido klientu apkalpošanas iemaņas.
Ieteikumi:
• pastāvīgi pilnveidot uzņēmuma biznesa procesus;
• veikt uzņēmuma organizatoriskās-štatu struktūras izmaiņas;
• regulāri novērtēt un analizēt uzņēmuma tirgus vērtību.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −20,35 €
Materiālu komplekts Nr. 1231438
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Ražošanas uzņēmuma tirgus vērtības izmaiņa, pilnveidojot tā organizatorisko struktūru”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/633350

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties