Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:406195
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.06.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 64 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    6
I.  TEORĒTISKĀ DAĻA    9
I.1.  Mobinga jēdziena būtība    9
1.1.1.  Mobinga klasifikācija    12
1.1.2.  Mobinga pazīmes, izpausmes un sekas    14
1.1.3.  Mobinga izplatība skolas vidē un tā risināšanas iespējas    20
1.1.4.  Mobinga profilakse    24
1.2.  Pusaudžu vecuma vispārējs raksturojums    30
1.2.1.  Pusaudžu vecuma krīze    34
1.3.  Pašvērtējuma jēdziens pusaudžu vecumā    37
1.3.1.  Pašvērtējuma attīstība ontoģenēzē    41
1.3.2.  Pašvērtējuma loma starpattiecību attīstībā    44
2.ii.  PRAKTISKĀ DAĻA    46
2.1.  Pētījuma norises gaita un metodiku apraksts    46
2.1.1.  Skolēnu pašizjūta skolā saistībā ar piederības un mobinga problēmas izpausmi    47
2.1.2.  S.Budassi metodika pašvērtējuma līmeņa noteikšanai    48
2.2.  Pētījumā iegūto rezultātu analīze un interpritācija    50
2.2.1.  Ar Budassi metodiku iegūto datu analīze un interpritācija    50
2.2.2.  Anketas rezultātu interpritācija    50
2.2.3.  Skolotāju intervijas rezultātu interpritācija    63
  SECINĀJUMI    70
  LITERATŪRAS SARAKSTS    72
Darba fragmentsAizvērt

Pētījuma objekts:
Pusaudžu mobinga un pašvērtējuma saistība.
Pētījuma mērķis:
Izpētīt mobinga īpatnības pusaudžiem skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu.
Pētījuma uzdevumi:
1.Izanalizēt psiholoģiskās teorijas un pētījumus saistībā ar mobingu, pusaudžu pašvērtējumu un vecumposmu.
2.Ar anketas un testa palīdzību izpētīt mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pusaudžu pašvērtējumu.
3.Atlasīt pētījumam atbilstošas metodes, organizēt pētījuma izlasi un veikt izpēti.
I. TEORĒTISKĀ DAĻA
1.1. Mobinga jēdziena būtība
Psiholoģi mobingu definē, kā emocionālus uzbrukumus un asociē to ar terorizēšanu un sekošanu. Sekošana ir psiholoģiskais novārgums, kas ir tāpat kaitīgs un iznīcinošs kā mobings. Tas ir pārdomāts, sistemātisks un pastāvīgs novārgums. Terorizēšana ir novārguma forma skolās un iekļauj fizisku vardarbību, kamēr pārējie mobinga veidi iekļauj verbālu novārgumu un nav atpazīti. Mobingu arī definē kā emocionālu linčošanu, psiholoģisku teroru, psiholoģisku vardarbību, traumu, psiholoģisku apvainojumu, emocionālus uzbrukumus, iebiedēšanu un emocionālu apvainojumu. Pilnu mobinga aktivitāšu darbības sfēru pārskatīja un identificēja Chappel un Di Martino. Darbs tika izdots ar International Labour Office palīdzību referāta formā 1998. gadā ar nosaukumu „Vardarbība darbā”. Mobings, terorizēšana un sekošana ir problēmas, kuras ir atpazītas visā pasaulē un šo problēmu daudz pēta (Chapell, Di Martino, 2006).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −40,78 €
Materiālu komplekts Nr. 1243735
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pusaudžu mobinga īpatnības skolas vidē saistībā ar pašvērtējumu”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/406195

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties