Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,01 (14%)
Cena ar atlaidi*:
18,47
Pirkt
Identifikators:170390
Vērtējums:
Publicēts: 10.01.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2008.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Saīsinājumu un nosacīto apzīmējumu saraksts    7
  Ievads    8
1.  Elektroniskās vides raksturojums    10
1.1.  Elektroniskās vides vēsture un attīstība    10
1.2.  Elektroniskās vides priekšrocības un trūkumi    12
1.2.1.  Plusi    12
1.2.2.  Mīnusi    12
1.2.3.  Internets kā mārketinga elements    13
1.3.  Reklāma internetā    15
2.  Portāla plānošana    22
2.1.  Idejas rašanās    22
2.2.  Pirmais mēģinājums    22
2.3.  Aptauja    23
2.4.  Konkurentu analīze    33
2.4.1.  Konkurentu portālu apskati    33
2.4.2.  Portālu salīdzināšanas noteikumi    35
2.4.3.  Pētījuma secinājumi    37
2.5.  Portāla struktūra    38
2.5.1.  Režģa struktūras apraksts    38
2.5.2.  Portāla bloku shēma izmantojot režģi    40
2.6.  Portāla saturs    42
2.6.1.  Atlaides    43
2.6.2.  Izlozes    43
2.6.3.  Bezmaksas prece / pakalpojums    44
2.6.4.  Dāvanas    45
2.6.5.  Tirdzniecības vietu atklāšanas    45
2.6.6.  Preču izpārdošanas    46
2.6.7.  Kuponi, kas dod atlaidi vai kādu citu labumu    46
2.6.8.  Cits saturs    47
3.  Portāla izstrāde    49
3.1.  Tehnisko risinājumi apraksts    49
3.1.1.  HTML un XHTML    49
3.1.2.  CSS    51
3.1.3.  PHP    53
3.1.4.  MySQL    54
3.1.5.  JavaScript    55
3.2.  Portāla dizains    56
3.3.  Portāla tehniskā izstrāde    58
3.3.1.  MySQL datu bāze un funkcijas    58
3.3.2.  PHP pielietotās funkcijas un skripti    60
3.3.3.  JavaScript pielietotie skripti    62
3.3.4.  Skype pielietojums    63
4.  Portāla finansu plāns    64
4.1.  Ienākumu plānošana    64
4.2.  Izdevumu plānošana    65
4.3.  Finansu aprēķina secinājumi    67
  Secinājumi un priekšlikumi    68
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    69
  Galvojums    71
  Pielikumi    72
Darba fragmentsAizvērt

Informācijas tehnoloģijas attīstās ļoti strauji. Interneta lietotāju skaits palielinās un palielināsies. Interneta resursus izmanto ne vien jauni cilvēki, bet arī vecāka gadagājuma cilvēki. Vecums nav šķērslis, ja vien ir vēlme mācīties un apgūt ko jaunu. Tātad internets, kā informācijas avots ir pieejams gandrīz ikvienam cilvēkam. Vairs pat nav nepieciešamība sekot līdzi televīzijas ziņām, ja tās nokavētas, tad iespējams noskatīties ierakstu izmantojot interneta televīziju. Tas ir ērti un vienkārši. Jebkurā vietā, jebkurā laikā, var skatīties tikai daļu vai apturēt un skatīties vēlāk.
Interneta plašās iespējas paliek arvien plašākas. Veidojas jaunas tehnoloģijas, jaunas sistēmas, jaunas iespējas, kādas vēl līdz šim netika piedāvātas. Galvenā priekšrocība interneta lielajai popularitātei ir ātra informācija ieguve. Neatsveramas interneta resursu meklēšanas vietnes ir www.google.com un www.yahoo.com, kā arī citas. Šķiet, pavisam vienkārša lieta, meklēšana. Taču tajā ir ieguldīts tūkstošiem cilvēku darbs, katra nianse ir atstrādāta, tiek ieviestas jaunas papildiespējas, tiek domāts par lietošanas ērtumu, darbības ātrumu, precizitāti un vēl tūkstošiem lietu, kas ir svarīgas, lai tas viss darbotos nevainojami.
Dators un internets nav tikai informācijas iegūšanas vieta. Tie ir arī informācijas glabāšanas vietas. Ir tendence visu digitalizēt – grāmatas, mūziku, attēlus utt. Rēķinus var apmaksāt, neizejot no mājas, turpat internetā, pāris minūtes un rēķins ir apmaksāts. Digitālās fotogrāfijas var glabāt dažādās interneta vietnēs. Elektroniskais paraksts atvieglo dokumentu parakstīšanu, vairs nav nepieciešams tērēt papīru un dārgo laiku. Ļoti lielu popularitāti ir guvusi interneta telefonija, galvenokārt, tas ir pateicoties Skype programmatūrai, kur savā starpā iespējams sarunāties pilnīgi bez maksas. Ļoti lielu popularitāti ir guvuši tā sauktie community jeb kopienu portāli, piemēram, www.draugiem.lv vai www.myspace.com.
Tātad, ir daudz un dažādi interneta portāli, kas specializējas uz kādu īpašu auditoriju, piedāvā īpašu produktu vai pakalpojumu. Vienā vietā visu nav iespējams savietot, jo informācijas ir ļoti daudz. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Portāla "akcijas.lv" izveide”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/170390

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties