Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:562355
 
Vērtējums:
Publicēts: 14.12.2020.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 45 vienības
Atsauces: Nav
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    5
1.  PIRMSSKOLAS PEDAGOGU MOTIVĀCIJAS PILNVEIDES TEORĒTISKAIS PAMATOJUMS    7
1.1.  Motivācijas vispārējs raksturojums    8
1.1.1.  Iekšējā un ārējā motivācija    9
1.1.2.  Motivācijas teorijas    10
1.2.  Pedagogu motivācijas pilnveide un ietekmējošie faktori    13
1.2.1.  Darba apstākļi un apmierinātība ar darbu    13
1.2.2.  Atalgojuma apmērs    16
1.2.3.  Izglītojamo uzvedība    17
1.2.4.  Izglītojamo skaits grupā    19
1.2.  atbalsta personāls    19
1.2.6.  Komunikācija ar izglītojamo vecākiem    21
1.2.7.  Grupas telpas iekārtojums un materiālās bāzes nodrošinājums    21
1.2.8.  Ar COVID–19 saistītais ārkārtas stāvoklis Latvijā    22
2.  EMPĪRISKĀ DAĻA    23
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi
1.Pirmsskolas pedagogam ir jābūt motivētam organizējot pedagoģisko procesu, jo tam ir nozīmīga loma izglītojamo mācību satura apguvē .
2. Ja pedagogam motivācijas līmenis tas var atstāt negatīvu ietekmi uz izglītojamajiem un viņu vecākiem.
3.Motivācija ir cilvēka iekšējais stāvoklis, kas mudina veikt darba pienākumus kvalitatīvi un efektīvi.
4. Lai darbinieks būtu motivēts sākotnēji jābūt apmierinātām fizioloģiskajām vajadzībām .
5. Pētījumā tika noskaidrots, ka bērnu lielais skaits pirmsskolas grupās uz zema darba samaksa ir pirmsskolas pedagogu motivācijas ietekmējoši faktori.
6. Kā būtiskākais faktors, kas pozitīvi ietekmē pirmsskolas pedagogu darba motivāciju ir savstarpēji labvēlīgas attiecības kolektīvā, kas saskan ar teorētiķa A. Maslova motivācijas teorijas atziņām.
7. Svarīga nozīme pirmsskolas pedagogu motivācijā ir savstarpējai sadarbībai un pozitīvai komunikācijai ar izglītojamo vecākiem .
8. Lai pilnveidotu pedagogu motivāciju svarīgi nodrošināt tālmācības kursu, kā strādāt ar bērniem ,kuriem ir uzvedības problēmas.
9. Pirmsskolas izglītības iestādēs svarīgi regulāri organizēt kolektīva saliedēšanas pasākumus, jo tas uzlabo iekšējo darba vidi un pozitīvi ietekmē pedagogu motivācijas līmeni.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties