Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,22 (15%)
Cena ar atlaidi*:
18,26
Pirkt
Identifikators:600763
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 28.06.2013.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 20 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2013.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Zvanu centru darbinieku mainības loma zvanu centru darbībā    7
1.1.  Darbinieku augstās mainības iemesli    7
1.2.  Starptautiskā prakse zvanu centru darbinieku atlasē    10
1.3.  Izdegšanas sindroms zvanu centros    18
1.4.  Darba vides faktoru ietekme uz darbinieku veselību    20
2.  A/S BIGBANK Zvanu centra analīze    25
2.1.  Bigbank zvanu centra personāla raksturojums un tā novērtēšana    25
2.2.  Darbinieku motivācijas sistēma zvanu centrā    29
2.3.  Zvanu centra darbinieku atlases process    32
2.4.  Darba vides riska faktoru raksturojums un to samazināšanas veidi    34
Personāla mainību ietekmējošo faktoru analīze Bigbank zvanu centrā    37
  Secinājumi un priekšlikumi    49
  Bibliogrāfisko norāžu sarakstsBIGBANK    52
  Pielikums    54
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Salīdzinot visas definīcijas autors secina, ka personāla mainība ir rādītājs, kas atspoguļo no uzņēmuma aizgājušo darbinieku skaitu pret strādājošo darbinieku skaita attiecību uzņēmumā.
2. Galvenie darbinieku mainības iemesli zvanu centros ir- ierobežotās izaugsmes iespējas uzņēmumā, monotonās un atkārtojošās darbības, kuras ietilpst pienākumos, veselības problēmas un augstais stresa līmenis.
3. Darbinieki, kuriem ir raksturīgs augsts stresa līmenis ir mazāka ieinteresētība palikt strādāt uzņēmumā.
4. Darbinieku labsajūtu strādājot uzņēmumā visvairāk negatīvā veidā ietekmē- lielā darba slodze, neskaidrība par sava darba lomu organizācijā, nespēja pilnībā izmantot savu potenciālu, darba monotonitāte, kā arī vadības kritiskā attieksme pret darbiniekiem.
5. Uzņēmums ir izstrādājis kvalitatīvu atlases procesu, bet to ir iespējams vēl uzlabot.
6. Veselības jomā uzņēmums sedz tikai darbinieku obligāto veselības pārbaužu izmaksas.
7. 67 % respondentu nav apmierināti ar medicīnas un rehabilitācijas izdevumu kompensāciju no uzņēmuma puses.
8. Zvanu centra darbinieku aiziešanas iemesli laika posmā no 2009-2012. gadam ir bijuši monotonais darbs un veselības problēmas, savukārt dažas darbinieces ir aizgājušas bērnu kopšanas atvaļinājumā, bet 3 ir aizgājušas dēļ augstā stresa līmeņa.
9. Uzņēmumam ir izstrādāta kvalitatīva darbinieku motivēšanas sistēma, kas ietver sevī ne tikai materiālos labumus, bet arī nemateriālus labumus, ar kuru palīdzību uzņēmums panāk darbinieku lojalitātes izrādīšanu uzņēmumam.
10. Uzņēmuma zvanu centrā visas sienas ir baltā krāsā. Balta krāsa simbolizē prieku, tā rada ilūziju, ka telpa ir lielāka nekā viņa ir patiesībā un līdz ar to rada brīvākas gaisotnes sajūtu. Savukārt pievienojot baltai krāsai citus gaišos toņus var padarīt darbinieku noskaņojumu vēl gaišāku un enerģiskāku.
11. Zvanu centra telpās darbiniekiem nav pieejams svaiga ūdens resurss. Svaigs ūdens resurss ir tiešā veidā saistīts ar pretestību pret stresu, jo organisms ir vairāk dehidrēts, jo tas spēs mazāk pretoties pret stresu.
12. Zvanu centra darbam piemīt augsts stresa līmenis, kas tiešā veidā veicina darbinieku izdegšanu.

Priekšlikumi
1. Katru darbinieku nodrošināt ar veselības apdrošināšanas polisi 70 latu vērtībā, kuru darbinieki var izlietot, iegādājoties ārstniecisko masāžas abonementu 10 reizēm vai fizioterapijas pakalpojumiem, tas palielinās darbinieku lojalitāti uzņēmumam, kā arī samazinās veselības problēmu rašanās iespējamību, tādā veidā samazinot darbinieku mainību.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Personāla mainību ietekmējošie faktori uzņēmuma X zvanu centrā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/600763

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties