Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:239534
Vērtējums:
Publicēts: 14.03.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 21 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija   
  Annotation   
  Aннотация   
  Ievads   
1.  Darbības paplašināšanas starptautiskajā tirgū būtiba   
1.1.  Starptautiskā mārketinga būtība   
1.1.1.  Starptautiskās kultūras ietekme uz biznesu   
1.1.2.  Starptautiskā tirgus iekarošanas stratēģijas   
1.2.  Starptautiskās izstādes pasākuma plānošana   
2.  Chair Baltic darbības analīze   
2.1.  Produkta apraksts un analīze   
2.2.  Chair Baltic krēslu cenu politika   
2.2.1.  Cenu noteikšana un tirgus koncepcija   
2.2.2.  Cenas noteikšana pēc Zilo okeānu principiem   
2.3.  Krēslu izplatīšanas kanāli starptautiskajos tirgos   
2.3.1.  Loģistika un sadale   
2.3.2.  Sadales kanāli   
2.3.3.  Sadales kanālu dalībnieki   
2.4.  Chair Baltic ražoto krēslu virzīšana tirgū   
2.4.1.  Mārketinga komunikācijas izveide   
2.4.2.  Komplekts produkta virzīšanai tirgū   
2.4.3.  Mārketinga komunikāciju integrēšana   
2.6.  Chair Balic krēslu SVID analīze   
3.  Chair Baltic dalības izstādē „Stockholm Furniture fair” plānošana un organizēšana   
3.1.  Projekta izstrādāšanas gaitas izpēte kultūras menedžmentā   
3.2.  Izstādes projekta organizēšana   
3.3.1.  Problēmas izpēte   
3.3.2.  Alternatīvie risinājumi   
3.3.3.  Risku analīze   
3.3.4.  Projekta komandas veidošana   
3.3.5.  Projekta īstenošanas plāns   
  Secinājumi   
  Priekšlikumi   
Darba fragmentsAizvērt

Daudzas pasaules valstis jau XX gadsimta otrajā pusē bija fokusējušas savu uzmanību uz pievienotās vērtības radīšanu, izmantojot industriālo dizainu kā vienu no nozīmīgākajiem faktoriem jaunu produktu izstrādē un ražošanā. Šobrīd daudzas no šīm valstīm ir kļuvušas par vadošajām dizaina tendenču diktētājām pasaulē. Inovācijas, jaunu produktu vai pakalpojumudizains un to straujā attīstība pasaulē jau ir definējamas kā globālas tendences, kas nepieciešamas uzņēmuma izdzīvošanai, attīstībai, kā arī vietēja un starptautiska mēroga konkurētspējas nodrošināšanai. Jauniem mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kas nevarēs izturēt konkurenci jau minētajos vienkāršo masu produktu segmentos, inovācijas, ieskaitot dizainu, ir viena no atslēgām konkurētspējai XXI gadsimtā.
Industriālais dizains ir process, kura gaitā rūpnieciski ražotos produktos tiek savienota estētika un funkcionalitāte, vienlaikus uzlabojot un radot risinājumus to izdevīgākai ražošanai, tirdzniecībai un ikdienas lietošanai. Industriālā dizainera loma ir radīt un izstrādāt risinājumus, kas iekļauj inženiertehnisko, lietošanas, ergonomikas, mārketinga, zīmola attīstības un tirdzniecības problēmu risinājumus.1
XXI gadsimta pirmajā desmitgadē uzņēmumu attīstība, lietojot dizainu jaunu produktu izstrādē un pakalpojumu nodrošināšanā, ir kļuvusi par globālu tendenci un stūrakmeni daudzu uzņēmumu izdzīvošanai. Dizains šodien vairs nav tikai amatniecības, mākslas un uzņēmējdarbības apvienojums, bet ir plašs starpdisciplinārs stratēģisks attīstības process un ceļš, kā saskatīt problēmas un to risinājumus.
SIA Saga Trade ir uzņēmums, kas nodarbojas ar mēbeļu detaļu, skandināvu dizaina krēslu un masīva bērza mēbeļu ražošanu. Ņemot vērā, ka lielākā daļa produkcijas – apmēram 95% - tiek realizēti starptautiskajos tirgos, ļoti svarīgi ir izstrādāt atbilstošu stratēģiju, kā iekarot aizvien jaunus tirgus, kā arī kā nosargāt un palielināt savu daļu jau esošajos tirgos. Tāpēc ir nepieciešams veikt analīzi un pētījumus. Bakalaura darbā tiks pētīts SIA “Saga Trade” uzņēmumu grupā esošais dizainu krēslu ražotājs “Chair Baltic”.
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt pasākuma projektu dalībai starptautiskajā izstādē, Uzdevumi
Apkopot teoriju par starptautisko mārketingu un izstāžu projektu plānošanu
Izpētīt uzņēmuma darbību un izanalizēt mārketinga kompleksu
Izstrādāt  projektu dalībai starptautiskajā izstādē
Izstrādāt secinājumu un priekšlikumus.…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −31,57 €
Materiālu komplekts Nr. 1239929
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Pasākuma plānošana "Chair Baltic" darbības paplašināšanai starptautiskajā tirgū”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/239534

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties