Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:198348
 
Vērtējums:
Publicēts: 07.11.2022.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 7 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Kopsavilkums    2
  Summary    3
  Ievads    4
1.  Netradicionālo naktsmītņu veidi un to klientu raksturojums    6
1.1.  Netradicionālo naktsmītņu veidi    6
1.2.  Netradicionālo tūristu naktsmītņu klienti    11
2.  Netradicionālo naktsmītņu specifika    13
3.  Pētījuma metode un gaita    16
4.  Netradicionālas naktsmītnes Vidzemē un to klienti    18
  Nobeigums    30
  Izmantoto avotu saraksts    32
  Pielikumi    39
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās ceļotāji arvien vairāk tiecas iegūt pēc iespējas īpašākas sajūtas un pieredzējumu ceļojot. Kopš pieredzes ekonomikas rašanās “pieredzes” nozīme ir plaši pētīta viesmīlības un tūrisma vidē, tostarp aviokompānijās, kruīzos, viesnīcās, privātpersonu naktsmītnēs, restorānos un tūrisma galamērķos. Pieredzes ekonomikā arvien nozīmīgāka loma kļūst pakalpojumiem, kas sniedz pieredzējumu nevis funkcionālas preces. Lai arī tradicionāli patērētāji iegādājas preces ar racionālu pieeju, izvērtējot ieguvumus un izmaksas, situācija, kas saistās ar pieredzējuma iegūšanu atšķiras. Pieredzējuma iegūšanai patērētāji fokusējas uz emocionālo vajadzību apmierināšanu, un ir gatavi maksāt lielākas naudas summas par unikālu pieredzi. Ceļotāji ir gatavi maksāt vairāk par neaizmirstamu pieredzi ceļojumu galamērķī, tai skaitā restorānos un viesnīcās. Izprotot šo tendenci, arī uzņēmēji rada jaunus, unikālus pakalpojumus. Viesmīlības un tūrisma literatūrā apskatīti vairākas unikāla pieredzējuma komponentes, piemēram, kultūras mantojuma tūrisms, sāls tūrisma galamērķi, kempingi. Naktsmītņu sektorā veikti vairāki pētījumi par pieredzējuma sniegumu viesnīcās, kūrortos, un privātpersonu iznomātajās naktsmītnēs. Pētījumos par lauku tūrismu apskatīti tādi faktori, kā emocijas, apmierinātība, pakalpojumu kvalitāte, personīgā labklājība un laime. (Kim, So, 2021).…

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −6,98 €
Materiālu komplekts Nr. 1394047
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties