Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,85 (13%)
Cena ar atlaidi*:
12,35
Pirkt
Identifikators:500963
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 12.04.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 23 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    4
  Ievads    7
1.nodaļa.  Elektroniskā komercija    9
1.1.  E-komercijas un e-bizness    10
1.2.  E-komercijas priekšrocības    14
1.3.  E-komercijas neveiksmju raksturojums    16
1.4.  E-komercijas trūkumi    19
2.nodaļa.  Informācijas produkta tirdzniecība    22
2.1.  Portāli    25
2.1.1.  Portāla raksturojums    25
2.1.2.  Portālu veidi    27
2.1.3.  Nozares portāls vai vortāls    30
2.1.4.  Portālu izveidošanas līdzekli un perspektīvas    32
3.nodaļa.  Marketinga pētījumi    36
3.1.  Interneta attīstības novērtējums    36
3.1.1.  Demogrāfiskie radītāji    36
3.1.2.  Vidējais Interneta lietotājs Latvijā    38
3.1.3.  Interneta lietotāju tīmeklī veikto pirkumu un informācijas meklēšanas analīze    39
3.2.  Interneta medicīnas resursu pētījums    40
3.2.1.  Esošu medicīnas nozares portālu novērtējums    43
3.2.2.  Esošas medicīnas portālu trūkumi    44
3.3.  Pētījumu rezultāti    45
4.nodaļa.  Medicīnas nozares portāla Med-Inform izveidošana    47
4.1.  Projekta uzdevumu un mērķa apraksts    48
4.2.  Projekta priekšrocības un iespējas    48
4.3.  Vortāla apmeklētāji    49
4.2.1.  Mērķauditorijas lieluma un efektivitātes prognoze    50
4.4.  Pakalpojumi un cenas    53
4.5.  Projekta rentabilitātes prognoze    55
4.5.1.  Ienākumu daļa    55
4.5.2.  Izmaksas daļa    58
4.6.  Kapitālieguldījumu atmaksāšanas perioda noteikšana    60
4.7.  Dizains    61
4.8.  Navigācijas un struktūra    64
4.9.  Servera operētājsistēmas izvēle    68
4.9.1.  Servera operētājsistēmas nozīme    68
4.9.2.  OS analīze    69
4.9.3.  Operētājsistēmas tirgus tendences    72
4.9.4.  Serveru OS izvēle – Linux    74
4.10.  Datu bāzes izvēle    75
4.10.1.  Esošu DB novērtējums    75
4.10.2.  DB tirgus tendences    77
4.10.3.  DB izvēle – MySQL 4.0    78
  Secinājumi un priekšlikumi    81
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    83
  Galvojums    85
Darba fragmentsAizvērt

Savā darbā „Nozares portāla Med-Inform izveidošana” autors apskata starptautiskā Interneta portāla medicīnas nozares izveidošanas nepieciešamību un iespējas, kādas tas sniegtu tās dalībniekiem un apmeklētājiem.
Darbs strukturēts četros blokos – pirmajā autors apskata e-komercijas vēsturi, būtību, kādas priekšrocības, trūkumus un iespējamo riskus tā piedāvā modernam biznesam. Otrajā daļā autors apskata informācijas produkta tirdzniecības tendences un esošo portālu tipus. Trešajā blokā autors analizē marketinga pētījumus:
1.Par Interneta attīstību Baltijā un Eiropā;
2.Par Internetā eksistējošos medicīnas resursus.

Ceturtajā, galvenajā blokā autors apskata medicīnas nozares portāla Med-Inform izveidošanas procesu – tiešu datu bāzes un servera operētājsistēmas izvēli, projekta dizaina, struktūras un ērtas navigācijas izveidi.
Darbā autors izsaka pieņēmumu, ka mūsdienās ir lietderīgi izmantot Internetu kā kanālu darbā ar saviem mērķa pircējiem un efektīvā modernas informācijas tehnoloģijas izmantošana ļauj ne tikai ne saglabāt savu tirgus daļu, bet parādoties jauniem tirgus dalībniekiem iegūt priekšrocības sīvas konkurences cīņā.
Darba gaitā autors nonāk pie secinājuma, ka medicīnas nozares Med-Inform portāls ir spēcīgs instruments tieši tirgu paplašināšanai, potenciālu klientu iekarošanai un apkalpošanai, jaunu bizness sakaru nodibināšanai.
Pēdējo gadu zinātnes sasniegumi un jaunu tehnoloģiju rašanās ieviesuši mūsu dzīvē daudz kā jauna. Vispasaules Interneta tīkla un personālā datora rašanās ir milzīgi ietekmējusi visu apkārtējo pasauli. Visnozīmīgākās izmaiņas ir skārušas mūsdienu biznesa vešanas principus un koncepcijas.
Modernajam biznesam raksturīgas arvien lielākas piedāvājuma iespējas, lielāka globālā konkurence un pieaugošas patērētāju prasības. Tāpēc ir saprotams, ka biznesā visā pasaulē mainās gan organizācijas struktūras, gan vadīšanas metodes. Vecās hierarhijas sistēmas tiek “saplacinātas” un izlīdzinātas, izskaužot barjeras starp kompāniju nodaļām. Tiek likvidēti šķēršļi starp kompāniju un tās patērētājiem un piegādātājiem. Kompānijām ir iespēja būt efektīvākām un elastīgākām, veicot darbības kompānijas iekšienē, strādāt daudz tuvāk ar piegādātājiem, kā arī būt atsaucīgākiem uz patērētāju vajadzībām un prasībām. Tā atļauj kompānijām noteikt labākos piegādātājus, neņemot vērā to ģeogrāfisko novietojumu, kā arī pārdot preces globālajā tirgū.
Vispasaules Interneta tīkla izmantošanas paplašināšanās tempi ir veicinājuši tirgu un potenciālo patērētāju daudzuma teritoriālu paplašināšanos, izmaksu samazināšanos un pārdošanas efektivitātes palielināšanos (1. att.). Pēc pēdējām prognozēm 2004.gadā Interneta „iedzīvotāju” var sasniegt vairāk kā 700 miljonus cilvēku. [3]
Pieaugot Interneta popularitātei, arvien vairāk kompāniju uzsāk savu komercdarbību vai atsevišķus procesus pārcelt uz vispasaules tīkla, jo radušās iespējas ļauj sasniegt galveno biznesā – priekšrocības konkurētspējā.
Viens no pašiem zināmākajiem un veiksmīgākajiem atklājējiem biznesa vešanā ar vispasaules Interneta tīkla palīdzību ir elektroniskais veikals – Amazon.com. Vārdi „e-komercija, e-bizness” arvien vairāk parādās masu informācijas līdzekļos. Abiem šiem terminiem ir daudz kā kopēja, taču tai pat laikā pastāv zināmas atšķirības, par kuram tiks aprakstīts turpmāk.
Darba tēmas „Nozares portāla Med-Inform izveidošana” aktualitāti lielā mērā ir saistīta ar Interneta strauji pieaugošo nozīmi komercdarbībā tieši jaunu tirgu iekārošana un patērētāju loka paplašināšana. Pēdējos gados ir ievērojams specializēto Interneta lapas radīšanas pieaugums, kuri specializējas uz konkrētu tematiku un auditoriju – nozaru portāli vai vortāli. Darba mērķis ir nozares portāla Med-Inform izveidošana un analīze. Darba gaitā autors atbildes uz jautājumu vai ir mērķtiecīgi izmantojot Internetu kā kanālu darbā ar savām mērķa pircējiem, partneriem un cik sekmīgs tās varētu būt.
Pamatojoties uz izvēlēto tematu un savākto datu veidu, darbā tika lietota grupēšanas un salīdzināšanas metodes. Diplomdarbā kā galvenie literatūras avoti ir izmantoti Latvijas un Ārzemju IT žurnāli, laikraksti, pētījumi, speciālā literatūra.
Izejot no izvirzīta mērķa, darbā risināmie uzdevumi ir:
izpētīt e-komercijas vēsturi un e-biznesa būtību, atšķirību;
izpētīt nozares portālu mērķus, priekšrocības, trūkumus;
izdarīt speciālus marketinga pētījumus par projektu – Interneta attīstību Latvijā un Eiropā, un Interneta medicīnas resursu pētījumi;
noteikt projekta mērķa auditoriju un klientu;
izstrādāt projekta peļņas un izmaksas prognozi, kā arī noteikt projekta atmaksāšanas periodu;
noteikt projekta tehniskas risinājumu virzienus.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Medicīnas nozares portāla "Med-Inform" izveidošana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/500963

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties