Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:900487
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 21.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 40 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Abstract    4
  Aннотация    5
  Ievads    6
1.  Nozares raksturojums    10
a.  Nozares darbības dinamika laika posmā 2005.-2009. Latvijā    11
1.2.  Mēbeļu ražošanas nozares vides raksturojums    27
2.  Ekonomiskais aktuālais novērtējums mēbeļu tirgū Latvijā    38
i.  Latvijas mēbeļu tirgus raksturojums    39
ii.  Konkurences analīze    47
3.  Klientu pieprasījuma pētījums    60
1.  Pētījuma raksturojums par produkta nepieciešamību    61
2.  Pētījumu aptaujas izpētes rezultāti    66
3.  Veicamie pasākumi tirgus aktivizēšanai un attīstības perspektīvas    78
  Secinājumi un priekšlikumi    81
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    84
  GALVOJUMS    88
  Pielikumi    90
  NOVĒRTĒJUMS    92
Darba fragmentsAizvērt

Rakstot darbus par dažādām tēmām ir interesanti aizdomāties, kas tiek izvēlēts tās pamatā. Pēc izvēlētās izglītības novirziena, tiek aprakstītas tēmas un priekšmeti, kas attiecās uz konkrēto mācību vielu. Ekonomika un uzņēmējdarbībā ir plašs jēdziens un izvēloties var apjaust jeb kuru pasaulē notiekošo procesu, objektu. Protams, svarīgi iedziļināties tēmās un notikumos, kas attīsta konkrētās valsts ekonomisko situāciju. Padziļināta aktuālas problēmas un situācijas izpēte palīdz to realitātē padarīt vieglāk risinājumu.
Autore šo darbu ir balstījusi uz aktuāla tirgus izpēti, lai spētu iegūt objektīvu pierādījumu par tā situāciju Latvijā un spētu prognozēt tās attīstību nākotnē.
Autore ir izvēlējusies pētīt nozares situāciju, kas ik dienā skar jeb kura cilvēka darbības ikdienā.
Autore vēlas novērtēt mēbeļu tirgu un to attīstību Latvijā pamatojoties uz ietverto nozari. Atsaucoties uz ekonomiskajiem apstākļiem pēdējo 2 gadu laikā, tas varētu pavērt jaunu zināšanu ieguvi par nozari, kas saistās ar produktu, kura radīšanai ir nepieciešama ražošana. Autore pamato konkrētās tēmas aktualitāti ar to, ka mēbeļu ražošana nozare sevī ietver tapšanas procesu, kas Latvijā ir nepieciešams, lai pakāpeniski atveseļotos no pašreizējās ekonomiskās situācijas rādītājiem, kas ir pēdējo 2 gadu laikā strauji kritušies visu veidu uzņēmējdarbībās, kas tiek Latvijā pārstāvētas. Iedziļinoties procesos, kas valstij uz konkrēto brīdi ir aktuāli, lai nākotnē ar iegūtajām zināšanām un spējām, censties to attīstīt efektīvā virzienā. Šāda veida izpēte par izvēlēto nozari arī palīdz iepazīt nozari pati kā savā būtībā, kas var atklāt tās agrāk neizpētītās nozares plusus un mīnusus. Izskan publiskajā vidē dažādu cilvēku viedokļi par to kā vajadzēja darīt, lai nebūtu tā kā ir tagad. Taču, lai veiktu šāda veida dažādus pieņēmumus, autore uzskata, ka pirms tam ir jāiepazīstas ar būtisku informācijas klāstu, kas vairuma gadījumos arī pamato, kāpēc vienas vai citas darbības nav pieļaujamas. Par tēmas aktualitāti autore arī vēlas uzsvērt, ka svarīgi ar dažādu produktu ražošanas palīdzību ir popularizēt Latvijas vārdu pasaulē, kas ļauj iekarot arvien lielākas starptautiskā tirgus teritorijas. Mēbeļu ražošanas nozare pārstāv galaproduktu, kas pilda savas paredzētās funkcijas ilgtermiņā, nodrošinot labu kvalitāti, kas jāpiedāvā ārvalstu tirgum. Ar stabilu un labu kvalitāti, plašu piedāvājuma klāstu, konkurētspējīgu cenu ārvalstu tirgū var daudz ko panākt, svarīgi, lai tas tiek virzīts pamatojoties uz šīm vērtībām. Nepieciešams saprast uz kāda pamatojuma darbojās uzņēmumi, kas balstās kaut kam pārdot, lai tikai virzās produkts vai arī radīt pamazām stabilu produkta un tās funkcionalitātes iezīmes vietējā un ārvalstu tirgū, kas pie veiksmīgākiem ekonomiskajiem apstākļiem veidotu atgriezenisko saikni un pieprasījuma palielināšanās.
Ar veiktā pētījuma palīdzību bakalaura darbā, autore centīsies iegūt rezultātus par pašreizējā mēbeļu tirgus novērtējumu un attīstību Latvijā, kā arī svarīgi veikt dažādu priekšlikumu izvirzīšanu, kas nepieciešams, lai tirgu aktivizētu vēl vairāk.
Bakalaura darba mērķis ir veikt pētījumu un novērtēt mēbeļu tirgu, kā arī noteikt tā attīstību Latvijā. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mēbeļu tirgus novērtējums un attīstība Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/900487

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties