Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,36 (11%)
Cena ar atlaidi*:
19,12
Pirkt
Identifikators:987507
Vērtējums:
Publicēts: 13.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 33 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Adaptācijas teorētiskais pamatojums    7
1.1.  Adaptācijas būtība, tās nozīme mazbērna attīstībā    7
1.2.  Adaptācijas perioda pakāpes    12
1.3.  Sociālā adaptācija, tās kritēriji un rādītāji    14
2.  Mazbērna attīstības īpatnības, kas ietekmē adaptācijas procesu    20
2.1.  Mazbērna jeb agrīnās bērnības vecumposma raksturojums    20
2.2.  Bērna 3 gadu attīstības krīzes ietekme uz adaptāciju    28
3.  Rotaļa – vadošā darbība adaptācijas periodā    31
4.  Mazbērna sociālās adaptācijas izpēte praksē    39
4.1.  Rotaļu vides nodrošināšana    39
4.2.  Izmēģinājuma darbības norise    42
  Nobeigums    51
  Literatūras saraksts    56
  Pielikumi    58
Darba fragmentsAizvērt

Pedagoģijas procesa organizācijas jautājumi vispirms saistās ar adaptācijas procesa izpratni.
Pirmsskolas izglītības programma nosaka mērķus, uzdevumus, kurus jāīsteno pirmsskolas skolotājiem ar bērniem, kuri iet grupiņā. Pirmsskolas skolotājas ar bērniem strādā grupās, apakšgrupās un individuāli. Jo bērniem attīstība var būt dažāda, kas pirmsskolas vecumā ir mainīga. Pirmsskolas skolotājam ir jānosaka bērna priekšstatu pūrs, prasmju un iemaņu līmenis un jāsaskaņo ar programmas pakāpēm.
Aizejot bērnam uz pirmsskolas izglītības iestādi, viņš iesaistās sistemātiskā mācīšanās procesā. Viņam jāsastopās ar daudz un dažādām jaunām parādībām un lietām. Šis laiks bērnam ir pārmaiņu pilns, sarežģīts, jo zināmā mērā bērnā notiek sarežģītas sociāli psiholoģiskas pārmaiņas. Viss pakļauts noteiktiem uzdevumiem. Laiks, kad bērniņš sāk apmeklēt pirmsskolas izglītības iestādi ir sarežģīts ne tikai pašam bērniņam, bet arī viņa vecākiem. Ģimenē notiek daudz pārmaiņas.
Psiholoģe Dace Čible iesaka: „Bērnam pamazām jāpierod. Nedrīkst tā – atnesu, iespiežu svešai tantei rokās un mūku uz darbu”. Psiholoģe iesaka kopā ar bērnu aiziet uz pirmsskolas izglītības iestādi vismaz mēnesi iepriekš – lai mazais iepazītos ar svešo vidi, lai vecāki saprastu, kādas ir pirmsskolas izglītības prasības, jo tās mēdz būt atšķirīgas. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mazbērna sociālā adaptācija pirmsskolā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/987507

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties