Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,87 (18%)
Cena ar atlaidi*:
17,61
Pirkt
Identifikators:432771
Vērtējums:
Publicēts: 11.10.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 9 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    4
  Annotation    5
  Ievads    6
1.  Mārketinga vide    8
1.1.  Iekšējā vide    9
1.1.1.  Uzņēmuma vēsture un vispārīgais raksturojums    11
1.1.2.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    14
1.1.3.  Uzņēmuma darbība    17
1.1.4.  Likviditātes rādītāji    20
1.1.5.  Maksātspējas rādītāji    21
1.1.6.  Aktivitātes rādītāji    23
1.1.7.  Rentabilitātes radītāji    24
1.2.  Ārējā vide    26
1.2.1.  Pieprasījums    34
1.2.2.  Konkurence    38
1.2.3.  Starpnieki    42
1.2.4.  Uzņēmuma SVID analīzes novērtējums    43
2.  Mārketinga mērķi    48
3.  Mārketinga stratēģija    49
4.  Mārketinga plāns    54
4.1.  Ar produktu saistītās aktivitātes    54
4.2.  Cenu veidošanas lēmumi    54
4.3.  Sadales aktivitātes    55
4.4.  Virzības tirgū aktivitātes    55
5.  Mārketinga budžets    57
5.1.  Virzīšanas mērķi un mērķgrupas noteikšana    57
5.2.  Virzīšanas stratēģijas izstrādāšana    57
5.3.  Virzīšanas budžeta izstrādāšana    59
  Secinājumi    61
  Priekšlikumi    62
  Izmantotā literatūra un avotu sarakts    63
  Pielikumi    65
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmējdarbība ir atkarīga no tā, kā tiek uztverta vide un veikts viss nepieciešamais, tā uzlabošanai. Uzņēmumam ir jānovērtē savi konkurenti, tādejādi izprotot viņu stiprās puses, kā arī vājās puses un veidot darbību tā lai tas būtu pats optimālākais. No tā cik veiksmīgi ir šie pasākumi ir atkarīga uzņēmuma tālāka izaugsme. Lēmumus kādus uzņēmums pieņem ir ilgtermiņa sekas. Veiksmīgi izvēlētai darbībai ir tālejoši mērķi. Mērķu īstenošana dod iespēju uzņēmumam veiksmīgi konkurēt tirgū.
Šobrīd Latvijā ekonomiskā situācija ir ļoti nestabila situācija, jo daudzi uzņēmumi, kas iepriekš ir veiksmīgi strādājuši mazumtirdzniecībā nonāk līdz tam, kad uzņēmumam nav vairs vērts darboties šai jomā. Lai tāda situācija nerastos – uzņēmumam, ir ļoti svarīgi kontrolēt situāciju kas veidojas tirgū. Tādejādi, uzņēmums būtu gatavs pārmaiņām. Neefektīvās darbības pamatā ir, tas, ka uzņēmuma vadība pieņem nepareizus lēmumus, kas nav balstīti uz tirgu, dažādu uzņēmumu ietekmējošo faktoru un nozares analīzes rezultātiem. Katra uzņēmuma attīstības stratēģijas pamatā ir savi mērķi un prioritātes, kuri ir atkarīgi, gan no uzņēmuma īpatnībām, uzņēmuma lieluma, gan no uzņēmuma vadības.
Kvalifikācijas darba mērķis ir izstrādāt mārketinga plānu SIA LM Jūrmala uzņēmumam, lai varētu izplānot nepieciešamās mārketinga aktivitātes veiksmīgai produkta virzīšanai tirgū, veidojot plašāku uzņēmuma atpazīstamību – atgādinājumu dažādiem segmentiem.
Darba mērķa sasniegšanai izvirzīti uzdevumi:
Izanalizēt iekšējo un ārējo uzņēmuma vidi, izprast faktorus, kas ietekmē uzņēmuma ikdienas darbību. Noteikt uzņēmuma stiprās uz vājās puses, noteikt potenciālos draudus, kā arī izprasta iespējas;
Noteikt mārketinga mērķus un izvēlēties atbilstošu stratēģiju, mērķu īstenošanai;
Noteikt mārketinga primārās un sekundārās stratēģijas tālākai mārketinga darbībai;
Izplānot mārketinga kompleksu un noteikt mārketinga programmas aktivitātes, lai rastu priekšstatus par nepieciešamajām aktivitātēm veiksmīgai preču virzīšanai tirgū;
Izveidot mārketinga plānu , lai varētu noteikt nepieciešamās aktivitātes uzņēmumā procesa uzlabošanai.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga plāns SIA "LM Jūrmala"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/432771

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties