Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
1,85 (13%)
Cena ar atlaidi*:
12,35
Pirkt
Identifikators:235981
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.08.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Mārketinga jēdziens, būtība, veidi, tā loma uzņēmumu mērķu attīstībā    7
1.1.  Mārketinga definīcijas, tā būtība    7
1.2.  Uzņēmuma mērķu un mārketinga mērķu saistība    9
1.3.  Uzņēmuma mērķauditorijas un kanāli to sasniegšanai    12
1.4.  Mārketinga loma uzņēmumu mērķu attīstībā    14
2.  SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas mērķi un mārketinga loma to attīstībā    18
2.1.  SIA „InternetLink” raksturojums, organizatoriskā struktūra un Vidzemes nodaļas saimnieciskās darbības mērķi    18
2.2.  Vidzemes nodaļas klientu raksturojums un realizēto mārketinga aktivitāšu analīze    21
2.3.  Turpmāko Vidzemes nodaļas mārketinga aktivitāšu nozīme klientu piesaistīšanā un noturēšanā    27
  Secinājumi un priekšlikumi    42
  Nobeigums    44
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    45
  Pielikums „Pašvaldību aptaujas anketa”    46
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi
Secinājumi
1. Veicot dažādas mārketinga aktivitātes, SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas darbinieki kopš 2007. gada piesaistījuši 1101 fizisku personu. Visefektīvākā mārketinga aktivitāte fizisku personu piesaistē bijusi informatīvie pasta sūtījumi 2008. gadā, kad piesaistīti 657 klienti, tomēr 2009. gadā šī pati aktivitāte nav devusi gaidīto rezultātu, jo piesaistīti tikai 310 jauni klienti.
2. Vidzemes lauku reģionos ir apmēram 2000 uzņēmumu, taču SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas klienti ir tikai 48 no šiem uzņēmumiem. Tas liecina par to, ka uz šo mērķauditoriju vērstās mārketinga aktivitātes nav bijušas pietiekami efektīvas.
3. SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļa kopš 2007. gada piesaistījusi 116 pašvaldības. Pašvaldību skaits pieaudzis no 71 – 2007. gadā līdz 116 – 2009. gadā, taču ieņēmumi kopš 2008. gada ir samazinājušies no 14121Ls mēnesī līdz 13627Ls mēnesī. Tas liecina, ka iedarbīgākais mārketinga rīks pašvaldību piesaistīšanai un noturēšanai bijusi cenu samazināšana.
4. SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas nozīmīgākā klientu grupa ir pašvaldības, jo kopējo klientu skaitā tās sastāda vien 9,2%, taču to radīto ieņēmumu īpatsvars ir 43,3%. Tas nozīmē, ka lielākā uzmanība no mārketinga viedokļa jāpievērš tieši pašvaldību noturēšanai.
5. Pašvaldību anketēšanas rezultātā noskaidrots, ka 100% respondentu nozīmīga ir individuāla pieeja problēmu risināšanā, pakalpojuma pēcpārdošanas servisa nodrošināšanā un pakalpojuma pārdošanas procesā. Tas nozīmē, ka turpmāk pašvaldību noturēšanā un piesaistīšanā no mārketinga viedokļa liela nozīme būs individuālas pieejas realizēšanai.
6. Lielākā daļa respondentu ir tikai daļēji apmierināti ar pakalpojuma cenu (63%) un pakalpojuma kvalitāti (51%). Tikai 19% respondentu uzskata, ka pakalpojuma cena atbilst tā kvalitātei, kas liecina, ka cenas un kvalitātes līdzsvarošana būs viens no turpmākajiem mārketinga uzdevumiem.

Priekšlikumi
1. SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļas mērķa – 2010. gadā piesaistīt fiziskas personas vismaz 2009. gada līmenī – sasniegšanai Vidzemes nodaļas vadītājai jāapsver pakalpojuma cenas samazināšana iespēju robežās, lai klients varētu izvēlēties savām iespējām atbilstošāko variantu.
2. Lielākā daļa Vidzemes uzņēmumu ir koncentrējušies pilsētās, tāpēc turpmākās mārketinga aktivitātes Vidzemes nodaļas darbiniekiem uzņēmumu piesaistīšanai jārealizē tieši pilsētās, kurās jau ir SIA „InternetLink” infrastruktūra. Uzņēmumu piesaistīšana dos ieguldījumu SIA „InternetLink” finanšu mērķa sasniegšanā.
3. Vidzemes nodaļas darbiniekiem jāveic klientu audits attiecībā uz pašvaldībām, lai vienuviet apkopotu informāciju par katrā pašvaldībā realizētajām mārketinga aktivitātēm, pakalpojuma veidu, maksu, pieteikto atrisināto un neatrisināto problēmu skaitu. Rezultāts ļaus identificēt klientus, kuriem jāpievērš pastiprināta uzmanība, un noteikt mārketinga aktivitātes, kas būs visatbilstošākās šo klientu noturēšanai.
4. Lai SIA „InternetLink” Vidzemes nodaļa kļūtu par uzticamu partneri pašvaldībām, tās darbiniekiem jārealizē individuāla pieeja problēmu risināšanā, pakalpojuma pēcpārdošanas servisa nodrošināšanā un pārdošanas procesā. Tāpat Vidzemes nodaļas vadītājai jārod iespēja līdzsvarot pakalpojuma cenu ar tā kvalitāti.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −37,59 €
Materiālu komplekts Nr. 1231333
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga loma SIA "InternetLink" Vidzemes nodaļas mērķu attīstībā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/235981

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties