Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:372990
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 16.02.2010.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2007.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS    2
1.  SIA „JACAR” MĀRKETINGA VIDE    4
1.1.  SIA „Jacar” iekšējā vide    6
1.2.  SIA „Jacar” ārējā vide    10
1.2. att.  Reģistrēto vieglo automobiļu skats Latvijā    11
1.2.1.  Makrovides faktori    12
1.2.2.  SIA „Jacar” pieprasījums    17
1.2.3.  SIA „Jacar” segmentēšana    18
1.2.4  Patērētāju raksturojums    20
1.2.5.  SIA „Jacar” konkurence    21
1.2.6.  Kontaktauditorija    25
1.2.7.  SIA „Jacar” SVID analīze    26
2.  SIA „JACAR”MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU MĒRĶI UN STRATĒĢIJAS    28
2.1.  Primārās mārketinga stratēģijas    28
2.2.  Sekundārās mārketinga stratēģijas    30
2.2.1.  Mērķa grupa    30
2.2.2.  Mārketinga komplekss    31
2.2.3.  Produkta pozicionēšana    32
2.3.  Mārketinga komunikāciju mērķi un stratēģijas    34
3.  SIA „JACAR” MĀRKETINGA KOMUNIKĀCIJU PROGRAMMA    35
3.1.  Korporatīvā identitāte un korporatīvais tēls    35
3.2.  Pārdošanas veicināšanas aktivitātes    38
3.3.  Tiešā mārketinga aktivitātes    40
3.4.  Sabiedrisko attiecību aktivitātes    41
3.5.  Reklāmas plāns    42
3.5.1.  Reklāmas ziņas stratēģija un taktika    43
3.5.2  SIA „Jacar” reklāmas sludinājuma maketēšana    45
3.5.3.  Mediju stratēģija un taktika, mediju plāns    48
3.6.  Mārketinga komunikāciju budžets    50
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    53
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS UN AVOTU SARAKSTS    55
Darba fragmentsAizvērt

Uzņēmums SIA „Jacar” savu darbību ir uzsācis 2002. gadā. Sākot savu darbību uzņēmums strādāja tikai kā individuālais komersants (IK), kurš uzstādīja auto mašīnām tikai visa veida elektronikas, taču pamatā tika likts uzsvars uz auto signalizācijas uzstādīšanu. Pašā uzņēmuma darbības sākumā strādāja tikai divi darbinieki – uzņēmuma vadītājs un grāmatvede. Pats vadītājs apkalpoja visus klientus, kā arī veica visus pārējos uzņēmuma pienākumus. Grāmatvede palīdzēja veikt juridiskos un grāmatvedības uzdevumus.
Uzņēmuma juridiskā adrese ir Rīga, Viskaļu iela 22. Un šinī adresē atrodas arī uzņēmuma telpas, kur tiek sniegti visi nepieciešamie pakalpojumi.
Sākot savu darbību, uzņēmumam klientu loks pašā sākuma bija pavisam mazs. Taču laikam ejot uzņēmumam parādījās aizvien vairāk klientu, tāpēc tā rezultātā uzņēmuma vadītājs nolīga vēl vienu darbinieku – auto elektriķi, kas palīdzēja veikt esošos pienākumus. Takā pakalpojumi tika sniegti īsā laika periodā un signalizācijas uzstādīja ļoti kvalitatīvi. Reklāma pati gāja no mutes mutē, un klientu skaits sāka ļoti strauji pieaugt. Un uzņēmumam nācās paplašināties. Tāpēc tā rezultātā 2004. gadā uzņēmums no „IK” pārreģistrējās uz „SIA”.
Turpmākos divus gadu uzņēmums strādāja īrētā telpās. Taču ar savu labo darba kvalitāti un jaunizveidoto reklāmu auto žurnālā „Forsāža”, kā arī atverot pašiem savu mājas lapu, klientu loks bija palielinājies tik daudz, ka nācās no jauna paplašināties. Tas atkal no jauna paplašinājās 2006. gada jūnijā izīrējot plašākas telpas, kuras ir aprīkotas ar nepieciešamajām iekārtām, lai sniegtu klientiem pakalpojumus. Tā rezultātā uzņēmums savu darbību sāka nu jau daudz plašākā jomā. Sniedzot ne tikai auto elektronikas pakalpojumus, bet arī auto servisa pakalpojumus, veicot visa veida auto apkopi.
Pašreiz SIA ”Jacar” darbības virziens ir dažāda veida pretaizdzīšanas iekārtas, audio un video iekārtas, uzstādīšanu, gaismas, slepenos slēdžus un vēl daudz ko citu, kas ir saistīts ar auto elektroniku. Kā arī vēl uzņēmums nodarbojās ar visa veida auto apkopi, labojot auto dzinējus un ritošo daļu.
Pašreiz uzņēmuma vadītājs ir noīrējis vēl papildus jaunas telpas, un veic tur jau remonta darbus, jo uzņēmumā būs vēl viens jauns pakalpojuma veids – virsbūves taisnošanas pēc satiksmes negadījumiem. Uzņēmums plāno sāk jau darbību jaunajās telpā no 2010.gada marta mēneša.
Uzņēmums īrē divus lielu auto boksus, kuri ir aprīkoti ar nepieciešamo inventāru. Viens no tiem ir mazāks, kurā nodarbojas ar tikai auto elektronikas uzstādīšanu, un otrs ir lielāks, kurā veic pārējo auto apkopi. Kā arī tika ierīkota biroju telpa, kurā tiek veiktas visas pārējās juridiskās darbības, pieņemti dažādi pasūtījumi un izrakstītas kvītis, kā arī daudz kas cits, kas ir saistīts ar pasūtījumu pieņemšanu un nodošanu. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga komunikāciju plāns autoservisa pakalpojumiem”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/372990

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties