Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
8,49
Ietaupījums:
1,19 (14%)
Cena ar atlaidi*:
7,30
Pirkt
Identifikators:177296
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 24.09.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 4 vienības
Atsauces: Nav
Laikposms: 1991.g. - 2001.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācijas    6
  Ievads    6
1.  Uzņēmuma raksturojums    7
1.1.  Ūdensapgādes un kanalizācijas sistēmu vēsturiskā attīstība    7
1.2.  Juridiskais statuss    9
1.3.  Pārvalde    9
2.  Iekšējā vide    9
2.1.  Uzņēmuma organizatoriskā struktūra    9
2.2.  Uzņēmuma personāla struktūra    10
2.3.  Uzņēmuma tehniskais novērtējums    11
2.4.  Uzņēmuma finansiālais novērtējums    16
2.5.  Uzņēmuma ienesīgums    17
2.6.  Produkts un tā konkurētspējīgās priekšrocības    17
2.7.  Esošā tirgus daļa    19
2.8.  Uzņēmuma mārketinga stratēģijas un piešķirtie resursi    20
3.  Ārējā vide    22
3.1.  Demogrāfiskie faktori    22
3.1.1.  Iedzīvotāju skaits Liepājas pilsētā    22
3.1.2.  Iedzīvotāju vecuma struktūra    21
3.1.3.  Dzīves vietas tips un labiekārtotība    23
3.2.  Politiskie faktori    24
3.3.  Ekonomiskie faktori    25
3.4.  Zinātniski tehniskie faktori    26
3.5.  Sociālie un kultūras faktori    26
3.6.  Dabas vide    27
4.  Pakalpojumu tirgus raksturojums    28
5.  Patērētāju raksturojums    29
6.  Segmentēšana    31
6.1.  Iedzīvotāji    31
6.2.  Izmantotāju tirgus segmenti    32
7.  Tirgus pieprasījuma noteikšana    34
8.  Konkurences vide    35
8.1.  Konkurences intensitāte    35
8.2.  Jaunienācēju spēks    36
8.3.  Aizvietotājpreču draudi    37
8.4.  Piegādātāju vara    37
8.5.  Patērētāju spēks    38
9.  Situācijas analīze un novērtējums    38
10.  Mārketinga mērķi    40
11.  Mārketinga stratēģijas    41
11.1.  I.Ansofa intensīvās attīstības stratēģijas    41
11.2.  Konkurējošās pozīcijas stratēģija    41
11.3.  Kvalitātes paaugstināšanas stratēģija    42
11.4.  Izmaksu samazināšanas stratēģija    42
11.5.  Komunikāciju stratēģijas    42
11.6.  Videi draudzīgas saimnieciskās darbības attīstības stratēģija    43
12.  Mārketinga programma    44
12.1.  Uzņēmuma filozofija    44
12.2.  Mārketinga informācijas sistēma    44
12.3.  Produkts un ar to saistītie lēmumi    46
12.3.1.  Pakalpojumu kvalitāte    46
12.3.2.  Uzņēmuma rēķini un korespondence    48
12.3.3.  Uzņēmuma preču zīme    49
12.4.  Uzņēmuma cenu politika    49
12.4.1.  Pamatpakalpojumu tarifi    49
12.4.2.  Papildus pakalpojumu cenas    51
12.5.  Virzīšana    51
12.5.1.  Reklāma    52
12.5.2.  Sabiedriskās attiecības    53
13.  Sadales kanāli    55
  Secinājumi un priekšlikumi    56
  Izmantotās literatūras saraksts    58
Darba fragmentsAizvērt

Secinājumi un priekšlikumi.
Šī darba mērķis ir izstrādāt darbības plānu mārketinga funkciju ieviešanai uzņēmumā “SIA Liepājas ūdens”.
Darba izstrādāšanas gaitā ir izdarīti sekojoši secinājumi :
• Produkts, kuru tirgū piedāvā SIA “Liepājas ūdens”, lai apmierinātu patērētāju vajadzības, ietver sevī gan materiālu produktu – dzeramo ūdeni, gan pakalpojumus - .
pamatpakalpojumus - ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumu sniegšana fiziskām un juridiskām personām Liepājas pilsētā, ūdensapgādes un kanalizācijas saimniecību ekspluatēšana un uzturēšana, sadzīves un ražošanas notekūdeņu attīrīšana un novadīšana atklātajos ūdensbaseinos, un papildus pakalpojumus.
Uzņēmums nav ieinteresēts veicināt savu papildus pakalpojumu noietu, jo tie nav rentabli.
Uzņēmums ir monopolists savu pamatpakalpojumu un vairāku papildus pakalpojumu sniegšanas jomā.
Uz šodienu ūdens ieguves avotu potenciālais ūdens apjoms ir lielāks par esošo pieprasījumu, kas liecina par iespējām palielināt ūdens padevi patērētājiem, ja tas būtu nepieciešams.
Uzņēmums neplāno, vismaz pašlaik, piedāvāt tirgū jaunus pakalpojumu veidus. Tāpēc galvenā produkta attīstības prioritāte ir kvalitāte.
• Centralizēta ūdensapgādes sistēma ar dzeramo ūdeni apgādā 88,5 % Liepājas pilsētas iedzīvotājus un 1040 objektus, kuros tiek veikta komercdarbība.
Kopējo notekūdeņu savākšanas sistēmu izmanto apmēram 90% pilsētas iedzīvotāju.
SIA “Liepājas ūdens” savus pakalpojumus piedāvā Liepājas pilsētas ūdens lietotāju tirgū : patērētāju tirgū, izmantotāju tirgū, starpnieku tirgū un plāno piedāvāt tos Liepājas rajona tirgū.
• SIA “Liepājas ūdens” finansu daļa prognozē, ka uzņēmumam ir iespējams turpmākajos gados ar ienākumiem nosegt visus nepieciešamos ekspluatācijas izdevumus, vienlaicīgi samaksājot aizdevumu procentus un to pamatsummas, kā arī, daļēji, paša spēkiem atjaunot nolietotos pamatlīdzekļus.
• Sabiedrisko pakalpojumu sniegšanu ūdensapgādes un kanalizācijas nozarē savā administratīvajā teritorijā regulē pašvaldība saskaņā ar likumu “Par sabiedrisko pakalpojumu regulatoriem”. SIA “Liepājas ūdens”realizē savus pakalpojumus arī par valsts likumdošanā noteiktām nozares pakalpojumu cenām un uzņēmuma noteiktām cenām vai līgumcenām.
• SIA “Liepājas ūdens” realizē ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumus Liepājas pilsētā caur nulles līmeņa sadales kanāliem patērētāju un izmantotāju tirgos un vienlīmeņa sadales kanāliem starpnieku tirgū.
• Vispārējs mārketinga plāns uzņēmumā nav izstrādāts, un speciāls finansējums mārketinga aktivitāšu plānošanai, realizācijai un kontrolei uzņēmuma budžetā nav paredzēts. SIA ‘’Liepājas ūdens’’ strādā sabiedrisko attiecību speciālists, kura uzdevums -no visām daudzveidīgajām mārketinga funkcijām uzņēmumā praktiski realizēt vienu – komunikāciju vadīšanu un, galvenokārt - ārējo komunikāciju.
• SIA “Liepājas ūdens” mārketinga stratēģiskais pamatmērķis ir –
Nodrošināt visiem patērētājiem iespēju saņemt nepārtrauktus, drošus un kvalitatīvus ūdensapgādes un kanalizācijas pakalpojumus, attīstot videi draudzīgu uzņēmuma saimniecisko darbību, kas nodrošinātu visefektīvāko ūdens resursu izmantošanu un saglabāšanu nākamajām paaudzēm.
Lai realizētu šo pamatmērķi un uzlabotu sabiedrības labklājību un apkārtējās vides kvalitāti, SIA “Liepājas ūdens” jāsasniedz Liepājas pilsētas ūdenssaimniecības sektora atbilstība ES ūdens direktīvu prasībām līdz 2008. gadam.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Mārketinga funkciju ieviešana SIA "Liepājas ūdens"”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/177296

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties