Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
2,58 (12%)
Cena ar atlaidi*:
18,90
Pirkt
Identifikators:168707
Vērtējums:
Publicēts: 25.11.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 45 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2003.g. - 2007.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Anotācija    3
  Annotation    4
  Ievads    5
1.  Maksājumu karšu biznesa raksturojums    8
1.1.  Maksājumu karšu vēsturiskā attīstība    8
1.2.  Maksājumu karšu klasifikācija    10
1.3.  Debetkaršu un kredītkaršu norēķinu sistēmas pamatshēmas, un to dalībnieki    19
1.4.  Būtiskākās priekšrocības un maksimālā drošība norēķinos ar maksājumu kartēm    24
2.  Maksājumu karšu tirgus attīstība Latvijā    26
2.1.  Debetkaršu un kredītkaršu tirgus raksturojums    26
2.2.  Maksājumu karšu biznesa darījumu raksturojums    29
2.3.  Maksājumu karšu darījumu apstrādes centrs    33
2.4.  Bankomātu un POS terminālu tīkla attīstība    36
3.  Maksājumu kartes SEB Unibankā, to analīze    40
4.  Maksājumu karšu tirgus attīstības problēmas un riski    55
4.1.  Tehniskās un sociāli ekonomiskās problēmas    55
4.2.  Risku veidi, un to ietekmējošie faktor    56
4.3.  Risku pārvaldīšana maksājumu karšu biznesā    58
5.  Maksājumu karšu aptaujas rezultāti    63
  Secinājumi un priekšlikumi    69
  Izmantotās literatūras un avotu saraksts    74
Darba fragmentsAizvērt

Diplomdarbā tiek sniegts vispārīgs maksājumu karšu biznesa raksturojums, kurā tiek aplūkota maksājumu karšu vēsturiskā attīstība, raksturots to iedalījums un īpatnības, kā arī atspoguļotas elektronisko norēķinu ar maksājumu kartēm priekšrocības un trūkumi. Sniegts maksājumu karšu sistēmas apskats un raksturoti pamatprincipi, uz kuriem balstās jebkura veida maksājumu karšu izdošana, lietošana un apkalpošana.
Darbā tiek analizēts maksājumu karšu bizness Latvijā, atklātas biznesa attīstības problēmas, apskatīti maksājumu karšu risku veidi, un to faktori, kā arī ar tiem saistīto risku pārvaldīšana maksājumu karšu biznesā.
Pētījuma rezultātā, analizējot iegūtos rādītājus no autores veiktās aptaujas, un aplūkojot maksājumu karšu tirgus attīstību Latvijā, tiek piedāvātas iespējas un sniegti ieteikumi drošības pasākumu ieviešanai maksājumu karšu nozarē, kas ļautu vieglāk atrisināt maksājumu karšu biznesā pastāvošās problēmas. Izdarot secinājumus, pamatojoties uz veikto analīzi un izvirzot priekšlikumus, kuri pēc autores domām varētu veicināt veiksmīgu maksājumu karšu tirgus attīstību, tiek prognozēti iespējamie maksājumu karšu biznesa attīstības virzieni Latvijā, kā arī apskatītas maksājumu karšu biznesa pilnveidošanas iespējas to izmantošanas efektivitātes paaugstināšanai banku sektorā un starp maksājumu karšu tirgus dalībniekiem Latvijā.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Maksājumu karšu biznesa attīstība Latvijā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/168707

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties