Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,27 (16%)
Cena ar atlaidi*:
11,93
Pirkt
Identifikators:877707
Vērtējums:
Publicēts: 23.11.2016.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 26 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Jauniešu vecumposma psihosociālais raksturojums    17
1.1.  Jauniešu vecumposma attīstības raksturojums    17
1.2.  Jauniešu sociālo vajadzību raksturojums    19
2.  Sociālā pedagoga profesionālās darbības saturs ar jauniešiem brīvā laika organizēšanā    22
2.1.  Sociālpedagoģiskās darbības raksturojums    22
2.2.  Brīvā laika pedagoģija un animācija tās kontekstā    27
2.3.  Animācijas būtības un animācijas metožu raksturojums    29
2.4.  Sociālā pedagoga profesionālās darbības specifika jauniešu brīvā laika pavadīšanas organizēšanā    34
3.  Jauniešu brīvā laika pavadīšanas iespējas jauniešu centros Latvijā    37
4.  Jauniešu brīvā laika pavadīšanas iespēju Lizuma pagastā analīze    40
4.1.  Lizuma vidusskolas jauniešu sociālo problēmu un sociālo vajadzību analīze    40
4.2.  Lizuma vidusskolas un pašvaldības piedāvāto brīvā laika pavadīšanas iespēju analīze    50
  Nobeigums    78
  Anotācija (latviešu valodā)    83
  Annotation (angļu valodā)    84
  Teorētiskās literatūras saraksts (alfabēta secībā)    85
  Pielikumi    87
Darba fragmentsAizvērt

Nobeigums
Lai sasniegtu savā darbā izvirzīto mērķi – jauniešu centra modeļa izstrādāšanu, tika veikti uzdevumi, kas deva iespēju izpētīt Lizuma pagasta jauniešu sociālās vajadzības, izvērtēt jauniešu brīvā laika pavadīšanas iespējas, identificēt problēmas un meklēt tām risinājumu.
Veicot šos uzdevumus, tika pielietotas dažādas pētnieciskās metodes.
Savu pētniecisko darbu uzsāku ar literatūras avotu izpēti. Literatūras pārzināšana par pētāmo problēmu ir viens no priekšnosacījumiem pētījuma sekmīgai risināšanai.
Nolūkā iegūt literatūras avotus, apmeklēju vairākas bibliotēkas – Lizuma pagasta, Lizuma vidusskolas bibliotēku, Madonas rajona bibliotēku un SDSPA „Attīstība” bibliotēku. Lai atrastu sev interesējošas publikācijas no periodikas, izmantoju Latvijas Nacionālās bibliotēkas internetpakalpojumus. Publikācijas no žurnāla „Sociālais Darbs”” ar Lizuma pagasta bibliotēkas pakalpojumu palīdzību no Nacionālās bibliotēkas tika pārsūtītas uz manu e-pastu.
Studējot literatūras avotus, uzkrājās materiāls ar pašas pierakstiem par pētījuma aktualitāti, radās savi personīgie pieņēmumi un jautājumi. Literatūras izpētes rezultātā uzkrājās zinātniskais materiāls, kurš tika izmantots pētījuma teorētiskās bāzes veidošanai.
Plašs materiāls par jauniešu aktivitātēm jaunatnes politikas veidošanā pieejams internenetresursos, kurus izmantoju, lai gūtu priekšstatu par jaunatnes darbību.
Izmantojot statistikas datu analīzi, veidojās salīdzinoši datu kritēriji, kurus izmantoju savā pētījumā . Dati tika izmantoti no Latvijas Statistikas gadagrāmatas 2005 par Latvijas jauniešu, vecumā no 15 līdz 24 gadi, laika izlietojumu vidēji nedēļā stundās un minūtēs. No pedagoga V. Šibaleva sniegtajiem statistikas datiem darbā „Neformālā izglītība interešu centros” tika izmantota informācija par jauniešu brīvā laika izmantošanu, par apstākļiem, kas traucē tā pavadīšanu pēc saviem ieskatiem. No Centrālās statistikas pārvaldes internetresursa tika iegūti dati par notiesāto jauniešu procentuālo sastāvu 2006. un 2007. gadā pa vecuma grupām 14-17 un 18-24 gadi. Izpētot pagasta policista sniegtos statistikas datus par Nepilngadīgo lietu inspekcijas uzskaitē esošo Lizuma pagasta jauniešu skaitu, tika iegūts priekšstats par jauniešu pretlikumiskajām darbībām pagastā 2007.un 2008.gadā. Pētījuma gaitā radās nepieciešamība iepazīties ar dažādiem dokumentiem, kuros izklāstīti jaunatnes politikas virzieni valstī. Ar interneta palīdzību atradu un iepazinos ar Valsts jaunatnes politikas koncepciju, topošo Jaunatnes likumu, Valsts jaunatnes iniciatīvu centra darbību un citiem dokumentiem.
Lai gūtu priekšstatu par skolas piedāvātajiem interešu izglītības pulciņiem, par sporta zāles noslogojumu pagastā, studēju interešu izglītības pulciņu nodarbību sarakstu Lizuma vidusskolā. …

Autora komentārsAtvērt
Redakcijas piezīmeAtvērt
Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Lizuma pagasta jauniešu centra modelis”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/877707

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties