Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:491145
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 26.05.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 41 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
1.  IEVADS    8
2.  MOBILĀS IERĪCES    9
2.1.  Viedais tālrunis    9
2.1.1.  Īsa vēsture    9
2.1.2.  Operētājsistēmas    10
2.2.  Personālais ciparasistents    12
2.2.1.  Skārienekrāns    13
2.2.2.  Savienojamība    14
2.2.3.  Sinhronizācija    14
2.2.4.  Pielāgošana savām vajadzībām    15
2.2.5.  Personālo ciparasistentu pielietojums    15
2.3.  Mobilais telefons    16
2.3.1.  Īsa vēsture    16
2.3.2.  Kultūra un paražas    18
2.3.3.  Etiķete    18
2.3.4.  Ietekme uz veselību un vidi    19
2.3.5.  Mobilo telefonu 0G paaudze    19
2.3.6.  Mobilo telefonu 1G paaudze    20
2.3.7.  Mobilo telefonu 2G paaudze    20
2.3.8.  Mobilo telefonu 2.5G paaudze    21
2.3.9.  Mobilo telefonu 2.75G paaudze    21
2.3.10.  Mobilo telefonu 3G paaudze    21
2.3.11.  Mobilo telefonu 3.5G paaudze    22
2.3.12.  Mobilo telefonu 4G paaudze    22
2.4.  Portatīvā spēļu konsole    22
2.5.  Ultra mobilie datori    23
2.6.  Portatīvais televizors    24
3.  MOBILĀS PLATFORMAS UN TO SALĪDZINĀJUMS    26
3.1.  Mobilā platforma Symbian    26
3.2.  Mobilā platforma Java ME    28
3.3.  Mobilā platforma Python    29
3.4.  Mobilā platforma Adobe Flash Lite    30
3.5.  Mobilā platforma .NET Compact Framework    31
3.6.  Mobilā platforma Microbrowser    32
3.7.  Mobilā platforma BREW    33
3.8.  Mobilā platforma Pocket PC    36
3.9.  Mobilā platforma Palm OS    38
3.10.  Mobilo platformu salīdzinājums    40
4.  JAVA ME APLIKĀCIJU IZSTRĀDES IDE    47
4.1.  NetBeans    47
4.1.1.  NetBeans Platforma    47
4.1.2.  NetBeans IDE    48
4.1.3.  NetBeans IDE pakas un paplašinājumi    49
4.2.  Eclipse    50
4.2.1.  Arhitektūra    51
4.2.2.  Pazīstamākie Eclipse projekti    52
5.  MOBILO TELEFONU APLIKĀCIJAS    53
5.1.  Spēles    53
5.1.1.  Mobilo spēļu ierobežojumi    53
5.1.2.  Izvietojuma bāzētas spēles    54
5.1.3.  Daudz spēlētāju spēles    54
5.2.  Lietojumprogrammas    55
6.  KLIENTA SERVERA PROGRAMMAS PIEMĒRS    56
6.1.  Apraksts    56
6.2.  Darba gaita    57
7.  NOBEIGUMS    61
  PIELIKUMI    62
  LITERATŪRA    80
Darba fragmentsAizvērt

Mūsdienās saņemt un nosūtīt dinamisku un precīzu informāciju ir ļoti svarīgi, piemēram, tādās nozarēs kā tirdzniecība, finanšu darījumi un masu mediji. Precīza un tūlītēja informācija ir ļoti vērtīga, jo tā dod noteiktas priekšrocības. Tādēļ ir nepieciešamas sistēmas, kas šo informāciju glabā un piegādā ar minimāliem izdevumiem.
To paveic elektronika, kas ir sastopama it visur mums apkārt. Mūsdienu dzīve nav vairs iedomājama bez šīs elektronikas. Varētu teikt, ka mēs esam zināmā mērā no tās atkarīgi. Elektronika mums palīdz sazināties, iepirkties, pārvietoties un orientēties telpā, kā arī veic sarežģītus un mums nepatīkamus darbus. Katrs cilvēks nēsā līdz kādu no šīm ierīcēm, piemēram, pulksteni vai mobilo tālruni. Mobilie tālruņi pat ir kļuvuši tik populāri, ka dažās valstīs vienam cilvēkam ir divi vai pat vairāki mobilie tālruņi [ ].
Šīs ierīces lietotājs var pielāgot savām vajadzībām un pat pārveidot tās reakcijas darbību – pārprogrammēt vai ielādēt savu programmu. Šajā darbā tiks izpētītas pieejamās ierīces, kā arī to aplikācijas izstrādes platformas. Izpētot šīs platformas, tiks izveidots kopsavilkums un secinājumi, kādu platformu izvēlēties visizdevīgāk datu bāzes piekļuves un datu izgūšanas programmai, ar kuras palīdzību lietotājs varēs pievienot un aplūkot kādu informāciju [ ].
Darba mērķis ir apzināt lietojumu izstrādes tehnoloģijas mobilajām ierīcēm un izveidot nelielu demonstrācijas aplikāciju, kas parādītu šīs tehnoloģijas iespējas.
Lai sasniegtu izvirzīto mērķi, jāatrisina šādi uzdevumi:
• mobilo ierīču izpēte, kas būtu izmatojama uzdevuma sasniegšanai;
• piemērotākās platformas izvēle;
• piemērotākā programmnodrošinājuma izvēle;
• programmas projektēšana un izstrāde.

Viedais tālrunis (angl. Smartphone) ir mobilais tālrunis ar personālā datora funkcionalitāti. Lielākai daļai viedo tālruņu ir foto kameras, pilns e-pasta atbalsts un plānotājs. Nozīmīga viedā tālruņa funkcija ir iespēja uzstādīt aplikācijas datu apstrādei un pieslēgšanās uzstādījumu rediģēšanai, pretēji parastajiem mobilajiem telefoniem, kas nodrošina ierobežotas aplikācijas [ ].
Šīs aplikācijas var izstrādāt viedā tālruņa ražotāji, mobilo telefonu operatori vai kādi izstrādātāji. Papildus visām funkcionalitātēm, viedajiem telefoniem ir miniatūra QWERTY tastatūra, modems, operētājsistēma, skārienekrāns, kā arī pat droša pieeja e-pastam. …

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Lietojumu izstrādes tehnoloģijas mobilajām ierīcēm”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/491145

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties