Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
14,20
Ietaupījums:
2,41 (17%)
Cena ar atlaidi*:
11,79
Pirkt
Identifikators:535194
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 08.05.2007.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 30 vienības
Atsauces: Ir
Darba fragmentsAizvērt

Banku darbība tirgus ekonomiskajos apstākļos ir līdzīga jebkurai citai komerciālai darbībai tādā ziņā, ka tās galvenais mērķis ir gūt peļņu īpašniekiem., tomēr banku darbībai ir būtiska atšķirība no vairuma citu nozaru, jo bankas izdzīvošana ir atkarīga no klientu uzticības tām. Uzticība ir nepieciešama, lai piesaistītu no klientiem līdzekļus, par kuriem tiek maksāti procenti un tiek aizdoti citiem klientiem uz augstākiem procentiem. Bankas ir katras valsts ekonomikas centrā, jo tās novirza naudu no piegādātājiem uz investoriem vai uzņēmējiem, kas ražo preces un pakalpojumus un rada darbavietas. Ja banku sarežģījuma dēļ cilvēki glabātu savus ietaupījumus ārpus finansu sistēmas, tas nodarītu ievērojamus zaudējumus visai valsts ekonomikai un kaitētu valsts labklājības izaugsmei. Tāpēc ir jābūt uzticamai un efektīvai banku darbības regulēšanas sistēmai, lai iespējami samazinātu problēmu varbūtību un tādejādi saglabātu sabiedrības uzticību.
Izlīdzinoties Latvijas komercbanku piedāvāto pakalpojumu spektram un tarifiem, saasinoties konkurencei finansu tirgū, arvien svarīgāku lomu klientu izvēlē par sadarbību ar konkrētu banku, šajā gadījumā Latvijas Krājbanku, spēlēs sniegto pakalpojumu kvalitāte, personāla profesionālā sagatavotība darbam, tajā skaitā prasme kontaktēties ar klientiem.
Izvēlētās diplomdarba tēmas aktualitāti var pamatot ar pašas darbavietu Latvijas Krājbankā.
Diplomdarba mērķis ir izpētīt Latvijas Krājbankas klientu apkalpošanas centru tīkla attīstības iespējas.
Vadoties pēc izvirzītā mērķa tā sasniegšanai tiek izvirzīti sekojoši uzdevumi:
• Analizēt Latvijas ekonomikas, banku sektora un konkrētas darbības vidi.
• Veikt organizācijas, tās struktūras, vadības un kontroles izpēti.
• Noskaidrot personālvadības darbu – darbinieku atlasi, izglītības pilnveidošanos, profesionālās izaugsmes iespējas, darbinieku motivācijas veidošanu organizācijā.
• Izpētīt organizācijas piedāvāto produktu un pakalpojumu klāstu.
• Analizēt organizācijas filiāļu, klientu pakalpošanas centru un to personāla vadības pilnveides iespējas, izpētot filiāļu tīkla nozīmi un attīstību, konkurentus, bankas drošību, kā arī personāla profesionalitāti attiecībā pret banku un klientiem.
• Atrast iespēju celt personāla profesionalitāti, apkalpojot klientus.
Visi izvirzītie soļi sekmēs organizācijas darbības izpratni, pakāpeniski un loģiski dodot iespēju sasniegt izvirzīto mērķi. Tie palīdzēs izprast un pilnveidot klientu prasību pieaugumu pēc modernajiem un ērtajiem pakalpojumiem saistībā ar komercbanku, klientu apkalpošanu, kā arī ar konkurences saasināšanos pašu komercbanku starpā. Šādos apstākļos veiksmīgi varēs strādāt un attīstīties tikai tās bankas, kuras pirmās sāks piedāvāt klientiem izcilu apkalpošanas kultūru, nepieciešamus ērtus un konkurētspējīgus pakalpojumus. Diplomdarbā līdz ar to tiks veikts arī Krājbankas salīdzinājums ar citu Latvijas komercbanku drošumu.
Diplomdarbā esmu apskatījusi, gan analizējusi visu Latvijas Krājbanku (turpmāk tekstā Latvijas Krājbanka, Krājbanka, banka,) kopumā, gan konkrētu Pārdaugavas filiāles klientu apkalpošanas centru (turpmāk tekstā KAC).
Apkopotie dati diplomdarbā tiek analizēti un grupēti, pamatojoties uz izmantoto literatūru par uzņēmējdarbību, menedžmentu, mārketingu, aplūkoti banku darbību regulējošie normatīvie akti, dokumenti, Latvijas Republikas likumi, Ministru Kabineta noteikumi. Kā arī Latvijas Krājbankas iekšējie nepublicētie materiāli, uz kuriem atsauces netiks dotas.

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Latvijas Krājbanka”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/535194

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties