Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana, kontrolēšana un uzturēšana

     

    Diplomdarbs54 Vadība

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
4,08 (19%)
Cena ar atlaidi*:
17,40
Pirkt
Identifikators:954546
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 31.08.2009.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 13 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2008.g. - 2009.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    5
1.  Kvalitātes vadības sistēmas un tās nepieciešamība uzņēmumā    8
1.1.  Kvalitātes vadības sistēmas būtība    8
1.2.  KVS priekšrocības un trūkumi    13
1.2.1.  Priekšrocības    13
1.2.2.  Trūkumi    18
1.3.  Kvalitātes vadības sistēmas ieviešanas ekonomiskais izdevīgums    18
2.  KVS izveidošana un ieviešana    23
2.1.  KVS izveidošanas un ieviešanas posmi    23
2.2.  KVS struktūras un dokumentācijas sagatavošana    31
2.3.  Procesu vadība    34
3.  Kvalitātes vadības sistēmas uzturēšana un pilnveidošana    39
4.  Kvalitātes vadīšana SIA „Parketa Centrs”    45
4.1.  Kvalitātes sistēma uzņēmumā    45
4.2.  Kvalitātes vadības ieviešanas ekonomiskais izdevīgums    47
4.3.  Kvalitātes rokasgrāmatas izstrāde    48
  Secinājumi un priekšlikumi    60
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    62
Darba fragmentsAizvērt

Kvalitātes nozīme visā pasaulē kļūst aizvien aktuālāka. Klienti kļūst prasīgāki, vairāk pievērš preču un pakalpojumu sniegšanas kvalitātei un apzinās to nozīmi. Viņi izvēlas tādu uzņēmumu, kurš spēs pildīt viņu vēlmes. Sertificēta kvalitātes vadības sistēma parāda uzņēmuma apņemšanos un vēlmi nodrošināt kvalitāti un klientu apmierinātību.
Izstrādājot un ieviešot kvalitātes vadības sistēmu, uzņēmums sekmēs klientu apmierinātības palielināšanos, pilnveidos uzņēmumā notiekošos procesus un nodrošinās saskanīgu uzņēmuma darbu. Ar kvalitātes vadības sistēmu tiek nodrošināta uzņēmuma iekšējo norišu un darbību pārredzamība. Tas mazina risku, ka klientu vēlmes netiek izpildītas. Efektīva kvalitātes vadības sistēma palīdzēs palielināt klientu apmierinātību.
Katrai uzņēmējdarbības jomai ir savi darbības procesi, kas ir nosakāmi kritiskie procesi, kuri ir nozīmīgi uzņēmuma stratēģisko mērķu sasniegšanai. Uzņēmējdarbības pilnveidošana balstās uz spēju noskaidrot uzņēmuma stiprās puses, vājās vietas un iespējamos uzlabojumus.
Kvalitātes nodrošināšanas un vadības sistēma ir vadības procesa pamats, līdz ar to ari jebkuras organizācijas balsts. Kvalitātes sistēmas pamatmērķis neatkarīgi no tās struktūras vai formas ir kvalitātes procesu nepārtraukta vadība, kas savukārt ir organizācijas spēju un resursu koordinācija, organizācijas darba efektivitātes pastāvīga paaugstināšana, klientu vai citu iesaistīto pušu vajadzību apmierinātības veicināšana.
Tirgus ekonomikas radītā sīvā konkurence tūkstošiem uzņēmumu un organizāciju visos pasaules reģionos un visos ekonomiskajos apstākļos liek veltīt lielu uzmanību kvalitātes vadības un nodrošināšanas problēmām, rada nepieciešamību pastāvīgi izstrādāt un ieviest jaunas kvalitātes veicināšanas sistēmas, programmas, standartus. Kvalitātes nodrošināšana ir absolūti nepieciešama, lai pārliecinātu patērētāju par ražotās produkcijas vai sniegtā pakalpojuma izcilību. Kvalitātes sistēmas ieviešana ir garantija tam, ka tiek domāts par klienta vajadzību apmierināšanu, organizācijas funkcionēšanas efektivitātes celšanu.
Pasaules praksē pastāv daudz sistēmu un modeļu, kas ir orientēti uz kvalitātes nodrošināšanu, pārraudzību, kontroli vai vadību. Arī Latvija nav izņēmums - pēdējo desmit gadu laikā, valstī, ir paveikts liels darbs kvalitātes vadības jomā. Tomēr tos nevar automātiski ieviest organizācijās, kuras darbojas pārejas perioda apstākļos.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Kvalitātes vadības sistēmas ieviešana, kontrolēšana un uzturēšana”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/954546

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties