Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka
  • Korporatīvās sociālās atbildības nozīme ekonomiskās lejupslīdes kontekstā: telekompānijas LNT organizētā pasākuma "Labestības diena" analīze

     

    Diplomdarbs90 Sabiedriskās attiecības

21,48 € Ielikt grozā
Gribi lētāk?
Identifikators:790478
 
Autors:
Vērtējums:
Publicēts: 15.02.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 64 vienības
Atsauces: Ir
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  APZĪMĒJUMU SARAKSTS    8
  IEVADS    9
  ORGANIZĀCIJU KOMUNIKĀCIJA    11
  KORPORATĪVĀ SOCIĀLĀ ATBILDĪBA    16
  KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS KAMPAŅU RISINĀMIE JAUTĀJUMI    18
  KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS FORMAS    18
  IEGUVUMI NO KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS REALIZĀCIJAS    19
  ZIEDOJUMI UN ZIEDOJUMU FONDI    23
  REKLĀMA KORPORATĪVĀS SOCIĀLĀS ATBILDĪBAS KONTEKSTĀ    26
  REKLĀMAS BŪTĪBA    29
  REKLĀMAS FUNKCIJAS    30
  REKLĀMAS IZPLATĪŠANAS KANĀLI    31
  IEDARBĪGA REKLĀMA UN TĀS ĒTISKIE ASPEKTI    31
  SOCIĀLAIS MĀRKETINGS    33
  SOCIĀLĀ REKLĀMA    35
  REKLĀMA TELEVĪZIJĀ    38
  ŠĪ BRĪŽA REKLĀMAS EFEKTIVITĀTE TELEVĪZIJĀ    41
  ŠĪ BRĪŽA EKONOMISKĀ SITUĀCIJA LATVIJĀ    43
  METODOLOĢIJA    46
  LNT KĀ MEDIJS    49
  LNT SOCIĀLĀ ATBILDĪBA    50
  LNT NĀKOTNES PLĀNI UN MISIJA    51
  „LABESTĪBAS DIENAS” VĒSTURE UN BŪTĪBA    54
  „LABESTĪBAS DIENAS” MĒRĶI UN AUDITORIJA    54
  „LABESTĪBAS DIENAS” PASĀKUMA NORISE    55
  „LABESTĪBAS DIENAS” INFORMATĪVIE KANĀLI    56
  „LABESTĪBAS DIENAS” NOZĪMES NOVĒRĒJUMS EKONOMISKĀS LEJUPSLĪDES KONTEKSTĀ    58
  NO PASĀKUMA ORGANIZATORA TELEKOMPĀNIJAS LNT PUSES    58
  „Labestības dienas” 2007., 2008. un 2009. lietderības novērtējums    58
  „Labestības dienas” nozīmīgums un lietderība. Organizatoru prognozes 2010. gada pasākumam un salīdzinājums ar iepriekšējiem gadiem    61
  „LABESTĪBAS DIENAS” NOZĪMĪGUMS UN LIETDERĪBA – AUDITORIJAS PROGNOZES 2010. GADA PASĀKUMAM UN SALĪDZINĀJUMS AR IEPRIEKŠĒJIEM GADIEM    69
  SECINĀJUMI    73
  NOBEIGUMS    76
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA UN AVOTI    77
  PIELIKUMI    82
Darba fragmentsAizvērt

SECINĀJUMI
Darba izstrādes gaitā veiktās strukturētās intervijas ar „Labestības dienas” organizatoriem dati autorei ļāvuši izdarīt šādus secinājumus par akcijas nozīmi un lietderīgumu organizatoru skatījumā, par komunikatīvo metožu lietojuma izmaiņām, kā arī par prognozēm šī gada pasākumam ekonomiskās lejupslīdes iespaidā.
• Ekonomiskās lejupslīdes kontekstā palielinoties to bērnu skaitam, kuriem vajadzīga materiālā palīdzība un samazinoties iespējām iegūt līdzekļus citā veidā, pasākuma „Labestības diena” nozīme tikai palielinās.
• „Labestības diena” gadu gaitā guvusi lielu sabiedrības atbalstu. Aizvien vairāk cilvēku atsaucas aicinājumam ziedojot palīdzēt, tā īstenojot vienu no nozīmīgākajiem „Labestības dienas” pamatziņojumiem - kopienas jeb komūnas ideju.
• Runājot par pasākuma lietderību, tiek prognozēts, ka par spīti ekonomiskajiem apstākļiem valstī arī šī gada pasākumā izdosies saziedot nepieciešamās naudas summas, lai varētu palīdzēt visiem sadarbības partnera Ziedot.lv rindā uz ārstēšanas finansējumu gaidošajiem bērniem.
• Salīdzinoši ar iepriekšējiem pasākuma „Labestības dienas” norises gadiem organizatori prognozē, ka katra indivīda ziedotās naudas summas būs mazākas, bet to, kuri ziedos, būs vairāk.
• Ņemot vērā jau iemantoto uzticību izstrādātajām pasākuma rīcības shēmām, krasas komunikācijas metožu izmaiņas ar mērķi piesaistīt ziedojumus šīgada „Labestības dienas” norisē nav paredzētas. Kā galvenā pamata metode, tāpat kā iepriekšējos gados, saglabāsies reklāma televīzijā – sociālā reklāma, kuras saturā atainoti smagi slimu bērnu dzīvesstāsti.
• Nelabvēlīgās ekonomiskās situācijas ietekmē, „Labestības dienas” organizatori veikuši izmaiņas nevis komunikatīvo metožu lietojumā, bet gan pašas komunikācijas saturā - veiksmīgākam rezultātam vairāk kā uz pusi samazināts sākotnēji „Labestības dienas” pašreklāmās komunicējamais ziedojumu apmērs.
• Organizatoriem ir svarīgi aptvert arī krievu valodā runājošo auditoriju, jo, vadoties pēc raidījuma reitingiem, „Labestības diena” ir izteikti latvisks pasākums.
• Ekonomiskās lejupslīdes kontekstā nav mainījies kopējais redzējums par pasākuma attīstību. Primāri, īstenot kopienas jeb komūnas ideju, kas apvienotu sabiedrību rīkoties noteikta mērķa vārdā, un izvērst „Labestības dienu” Vislatvijas mērogā.
• Galvenie LNT ieguvumi no „Labestības dienas” ir palikuši nemainīgi - iespēja paust savu sociālo atbildību, iesaistoties sociālu problēmu risināšanā, kā arī iespēja spodrināt savu reputāciju un piepildīt saukli – „Tava televīzija no sirds”.
• Organizatoru uzskata, ka nozīmīgākais ieguvums no šī labdarības pasākuma sabiedrībai ir iespēja ar tā starpniecību, pieņemot kopienas ideju un īstenojot dzīvē „Labestības dienas” pamatuzstādījumu – „Kopā mēs to varam!”, celt savu pašapziņu un pašiem sev reāli palīdzēt. Kā papildu ieguvums minēts akcijas sabiedrību izglītojošais raksturs.
Auditorijas viedokļa noskaidrošanai autore veica anketēšanu dažādās vecuma grupās. Anketēšanas rezultātā gūtie dati autorei ļauj izdarīt secinājumus par sabiedrības attieksmi pret labdarību ekonomiskās krīzes apstākļos, sabiedrības attieksmi pret korporāciju rīkotajām labestības akcijām, kā arī sabiedrības gatavību šobrīd iesaistīties sociālo jautājumu risināšanā.
• Ekonomiski nelabvēlīgos apstākļos sabiedrība pret ziedošanu un iespēju šādi palīdzēt līdzcilvēkiem attiecas pozitīvi.
• Sabiedrības attieksme, tāpat kā iepriekšējos gados, pret telekompānijas LNT labdarības akciju „Labestības diena” ir pozitīva un tiek pausts atbalsts tās nozīmei, galvenokārt, tās konkrētuma un atklātuma dēļ - ziedotā nauda tiek novirzīta konkrētiem veselības problēmu risināšanas gadījumiem.
• Esošā ekonomiski nelabvēlīgā situācija veicinājusi neziņu par šī gada sabiedrības ziedošanas aktivitāti. Cilvēki vēlas ziedot tikai pēc savu finansiālo iespēju izvērtēšanas.
• Runājot par pasākuma lietderību, respondentu atbildēs uzrādās tendence - šogad cilvēki plāno pasākumam „Labestības diena” ziedot mazākas naudas summas nekā iepriekšējos gados.
• Cilvēki pārsvarā uzskata, ka ekonomiski nelabvēlīgos apstākļos par visiem slimajiem bērniem, vecajiem cilvēkiem, sociāli maznodrošinātajiem ir jārūpējas visai sabiedrībai kopā. Šī doma izteikti parādījusies šogad pretstatā viedoklim, kurš, lai arī nelielā skaitā, uzrādījās iepriekšējās anketēšanas rezultātos 2009.gadā, ka par sociālajiem jautājumiem jārūpējas tikai valstij. Šie rezultāti ļauj secināt, ka „Labestības dienas” pamatnostādne – kopienas ideja – ir jo īpaši aktuāla ekonomiski nelabvēlīgos apstākļos.
• Sabiedrībā „Labestības dienas” sauklis – „Kopā mēs to varam!” –līdzīgi kā iepriekšējos gados tiek uztverts izteikti pozitīvi vai pozitīvi, paužot viedokli, ka ideja ir it īpaši nozīmīga ekonomiski nelabvēlīgos apstākļos.
• Ziedot akcijā „Labestības diena” respondentus, galvenokārt, mudinātu reāli stāsti par ziedojumu sniegto labumu, kā arī - līdzīgi kā iepriekšējās anketēšanas rezultātos - ar aktivitātēm piesātināts pasākums.
• LNT labdarības iniciatīva respondentu vidū, līdzīgi kā iepriekšējos gados, tiek vērtēta pozitīvi, paužot domu, ka arī uzņēmumiem jādod sava artava sociālo jautājumu risināšanā.

Autora komentārsAtvērt
Darbu komplekts:
IZDEVĪGI pirkt komplektā ietaupīsi −42,96 €
Materiālu komplekts Nr. 1238662
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Atlants

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties