Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
21,48
Ietaupījums:
3,65 (17%)
Cena ar atlaidi*:
17,83
Pirkt
Identifikators:527443
Vērtējums:
Publicēts: 13.12.2011.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 16 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2009.g. - 2010.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  IEVADS   
1.  ANALĪTISKĀ APSKATA DAĻA   
1.1.  Uzņēmējdarbības attīstības dinamika un tās analīze Latvijā   
1.2.  Nozares analīze   
1.3.  Konkurences un konkurentu analīze   
1.3.1.  Vispārēja konkurentu novērtēšanas metode   
1.4.  Konkurētspējīgas priekšrocības pamats   
1.4.1.  Efektivitāte   
1.4.2.  Produkcijas kvalitāte   
1.4.3.  Jaunievedumi   
1.4.4.  Klientu velmju apmierināšana   
1.5.  Konkurētspējīgu priekšrocību radīšana   
1.5.1.  Konkurētspējīgā priekšrocība, iegūstot augstāku efektivitāti   
1.5.1.1.  Ražošana un efektivitāte   
1.5.1.2.  Mārketings un efektivitāte   
1.5.1.3.  Krājumu vadība un efektivitāte   
1.5.1.4.  Personāla vadība un efektivitāte   
1.5.2.  Konkurētspējīgā priekšrocība, sasniedzot augstāku kvalitāti   
1.5.3.  Konkurētspējīgā priekšrocība, ieviešot jaunievedumus   
1.5.4.  Konkurētspējīgā priekšrocība, apmierinot klientu vēlmes   
1.5.4.1.  Fokusēšanās uz pircēju   
1.5.4.2.  Pircēju vēlmju apmierināšana   
1.6.  Produktu sortiments   
2.  PĒTĪJUMA UN APRĒĶINU DAĻA   
2.1.  Uzņēmuma SIA „Express pizza” raksturojums   
2.2.  Kvalitātes procesu pilnveidošana uzņēmumā   
2.3.  Uzņēmuma pozicionēšana tirgū izmantojot reklāmu   
2.4.  Sortimenta paplašināšana un padziļināšana   
2.5.  Konkurētspējas paaugstināšanas veidu salīdzināšana   
2.6.  Konkurētspējas paaugstināšanas veicinošo pasākumu ieviešana   
  NOBEIGUMS   
  BIBLIOGRĀFISKAIS SARAKSTS   
Darba fragmentsAizvērt

Ņemot vērā kritisko ekonomisko situāciju valstī, arvien aktuālāks kļūst daudzu uzņēmumu, tajā skaitā arī pakalpojumu uzņēmumu konkurētspējas un pat pastāvēšanas jautājums. Viens no pakalpojumu uzņēmumu veidiem ir gatavo ēdienu piegāde klientiem. Un tāpēc uzņēmumiem galvenā uzmanība ir vērsta uz patērētāju. Patērētājs ir uzskatāms par uzņēmuma SIA „Express pizza” konkurētspējas nodrošināšanas svarīgāko faktoru. Tikai saprotot patērētāja vajadzības, uzņēmums var veikt nepieciešamās izmaiņas savā ikdienas darbā.
Pētījuma problēma ir tā, ka patērētāja prasības pēc kvalitātes, sortimenta, laipnas apkalpošanas un dažādiem papildus labumiem ir augušas. Tas ir nopietns izaicinājums uzņēmumiem, jo uzskaitīto kritēriju nenodrošināšanai seko patērētāja uzticības zaudējums. Lai spētu izpildīt patērētāju prasības uzņēmumam ir jāpalielina sava konkurētspēja salīdzinot ar citiem uzņēmumiem, kad darbojas gatavo ēdienu piegādes nozarē.
Šajā bakalaura darbā pētījuma objekts ir uzņēmums SIA „Express pizza” un pētījuma priekšmets konkurētspējas paaugstināšanas veidi.
Bakalaura darba mērķis ir izstrādāt priekšlikumu kopumu uzņēmuma konkurētspējas paaugstināšanai gatavo ēdienu piegādes nozarē.
Lai sasniegtu šo mērķi, nepieciešams veikt šādus uzdevumus:
• izpētīt uzņēmējdarbības attīstības dinamiku Latvijā;
• veikt konkurentu analīzi, izmantojot vispārējo konkurentu novērošanas metodes;
• izpētīt konkurētspējas paaugstināšanas veidus;
• salīdzināt 3 konkurētspējas paaugstināšanas veidus pēc autora ieskatiem, kuri būtu vislabākie uzņēmumam;
• apkopot iegūto informāciju un izvēlēties labāko veidu, ka paaugstināt konkurētspēju uzņēmumā;
• izstrādāt secinājumus un priekšlikumus.
Lai izpildītu izvirzītos uzdevumus, tiks lietotas šādas pētījumu metodes: ekonomiskā analīze, analītiskās mārketinga pētījumu analīze, salīdzināšanas, lielumu aprēķināšana, tabulas.
Par pētījuma avotiem kalpo Latvijas Republikas likumi, Latvijas ekonomikas ministrijas ziņojumi, vispārēja literatūra, valsts statistikas dati, uzņēmuma nepublicētie dati, interneta resursi.…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurētspējas paaugstināšanas veidi uzņēmumā”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/527443

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties