Pievienot darbus Atzīmētie0
Darbs ir veiksmīgi atzīmēts!

Atzīmētie darbi

Skatītie0

Skatītie darbi

Grozs0
Darbs ir sekmīgi pievienots grozam!

Grozs

Reģistrēties

interneta bibliotēka
Atlants.lv bibliotēka

Izdevīgi: šodien akcijas cena!

Parastā cena:
9,99
Ietaupījums:
1,30 (13%)
Cena ar atlaidi*:
8,69
Pirkt
Identifikators:180653
Vērtējums:
Publicēts: 03.04.2012.
Valoda: Latviešu
Līmenis: Augstskolas
Literatūras saraksts: 12 vienības
Atsauces: Ir
Laikposms: 2005.g. - 2011.g.
SatursAizvērt
Nr. Sadaļas nosaukums  Lpp.
  Ievads    3
1.  Konkurence    4
1.1.  Konkurences vide    4
1.2.  Konkurences pozitīvās un negatīvās īpašības    6
2.  Konkurentu analīzes metodes    7
2.1.  Portera piecu spēku modelis    7
2.2.  Bostonas konsultantu grupas matrica    8
2.3.  General Electric Modelis    9
2.4.  Benchmarking jeb salīdzināšana    10
2.5.  Konkurences novērtēšanas objektīvā un subjektīvā metode    11
3.  Uzņēmuma un tā darbības apraksts    12
4.  Konkurencec analīzes metodes    14
4.1.  Konkurences novērtēšanas subjektīvā metode    14
4.2.  Portera piecu spēku modeļa izmantošana telekomunikācijas nozarē    15
4.3.  Rezultātu salīdzinājums    17
  Secinājumi un priekšlikumi    19
  Bibliogrāfiskais saraksts    21
Darba fragmentsAizvērt

Konkurenti ir divi vai vairāki tirgus dalībnieki, kas sacenšas vai atrodas tādos apstāklos, kuros tie var sacensties viena veida vai savstarpēji aizstājamu preču ražošaā vai realizācijas konkrētajā tirgū. Konkurence ir ekonomiska sacensība starp diviem vai vairakiem dalībniekiem par pircēju, par noteicošo lomu tirgū vai kādā tirgus daļā. [1,168.lpp.]
Tā ir firmas stratēģija un ekonomiski patstāvīgu firmu sacensība, kas efektīvi ierobežo atsevišķu uzņēmēju spēju ietekmēt vispārējos preču apgrozības apstākļus (cenu, piedāvājumu) un veicina preču ražošanu un pakalpojumu sniegšanu atbilstoši pieprasījumam. Konkurence ir viens no faktoriem, kas liek izstrādāt jaunus produktus un pakalpojumus, attīstīt un pilnveidot esošos, kā arī uzlabot produktu kvalitāti, drošību un dizainu. Uzvara konkurencē ir tirgus subjektu izdzīvošanas, peļņas palielināšanas vai vispār peļņas iegūšanas nosacījums. Konkurence ir brīva no administratīviem žņaugiem, detalizētiem priekšrakstiem. Taču tas nenozīmē, ka konkurence var ignorēt valsts likumdošanu, obligātus valsts apstiprinātus spēles noteikums un, pirmām kārtām, likumus konkurences jomā. [5.6]…

Autora komentārsAtvērt
Parādīt vairāk līdzīgos ...

Nosūtīt darbu e-pastā

Tavs vārds:

E-pasta adrese, uz kuru nosūtīt darba saiti:

Sveiks!
{Tavs vārds} iesaka Tev apskatīties interneta bibliotēkas Atlants.lv darbu par tēmu „Konkurentu analīzes metodes”.

Saite uz darbu:
https://www.atlants.lv/w/180653

Sūtīt

E-pasts ir nosūtīts.

Izvēlies autorizēšanās veidu

E-pasts + parole

E-pasts + parole

Norādīta nepareiza e-pasta adrese vai parole!
Ienākt

Aizmirsi paroli?

Draugiem.pase
Facebook
Twitter

Neesi reģistrējies?

Reģistrējies un saņem bez maksas!

Lai saņemtu bezmaksas darbus no Atlants.lv, ir nepieciešams reģistrēties. Tas ir vienkārši un aizņems vien dažas sekundes.

Ja Tu jau esi reģistrējies, vari vienkārši un varēsi saņemt bezmaksas darbus.

Atcelt Reģistrēties